placeholder

Študij na FD / Karierni center

KARIERNI CENTER FAKULTETE ZA DIZAJN

Karierni center Fakultete za dizajn je bil ustanovljen z namenom, da študente in diplomante FD pripravi na učinkovit vstop na trg dela tako, da jim že v času študija pomaga pri izgradnji zaposlitvenih kompetenc.

1. Dejavnosti Kariernega centra FD:
– svetovanje študentom pri načrtovanju kariere in pri gradnji zaposlitvenih kompetenc,
– pomoč pri pripravi kvalitetnih predstavitvenih map (portfolijev)
– spoznavanje s stroko (obiski potencialnih delodajalcev),
– spoznavanje s podjetniškim okoljem in poslovno komunikacijo,
– pomoč pri vzpostavitvi mednarodnih povezav in zaposlitvenih priložnosti,
– organizacija brezplačnih posvetov in delavnic.

2. Vključevanje študentov v dejavnosti Kariernega centra:

Karierni center FD za študente organizira predavanja, seminarje in predstavitve z različnih področij, ki so povezana z njihovo poklicno orientacijo.

Karierni center FD sodeluje tudi z  s kariernimi centri drugih visokošolskih institucij, z namenom da se zagotovi prenos znanja in primerov dobrih praks.

3. Brezplačne storitve za delodajalce:
Z namenom doseganja zastavljenih ciljev, potencialnim delodajalcem nudimo naslednje možnosti brezplačnega sodelovanja:
– objave prostih delovnih mest, študentskih del, praks in natečajev,
– objave razpisov za kadrovske štipendije,
– predstavitve delodajalcev in zaposlitvenih možnosti.

V kolikor ste zainteresirani za sodelovanje z nami (kot študent ali delodajalec), ali potrebujete dodatne informacije o aktivnostih Kariernega centra, se lahko obrnete na vodjo Kariernega centra, mag. Veroniko Gruden, na tel. številko 059/ 23 50 02 ali preko e-pošte: kariernicenter@fd.si

Praksa za študente smeri VK

08. 04. 2019

Prejeli smo vabilo za opravljanje praktičnega usposabljanja za študente smeri Vizualne komunikacije.

Vabilo lahko najdete TUKAJ.

 
 

Sodelovanje študentov pri projektu na UP

26. 03. 2019

Ponovno vas vabimo k sodelovanju pri projektu ŠIPK z UP – Turistiko:

Univerza na Primorskem, Fakulteta za turistične študije – Turistica bo izvajala projekt »POČITNIKOVANJE DELAVSKEGA RAZREDA. PREZENTACIJA PRAKS IZ OBDOBJA SOCIALISTIČNE JUGOSLAVIJE NA PRIMERU OBČINE PIRAN« (ŠIPK). Predvideli smo vključitev enega  študenta 1. stopnje (VS).  Vsak študent bo imel 160ur, ki se porazdelijo v štiri mesece – torej 40ur/mesec; Delo je plačano: urna postavka je 9€ bruto, kar je 5,36€ neto.

Tema projekta: Projekt se ukvarja s temo, ki je lokalnemu (zlasti starejši populaciji) in slovenskemu prebivalstvu zelo blizu in jim ponuja možnosti pogleda v lastno preteklost, turističnim delavcem pa predstavlja priložnost za oblikovanje in trženje novega turističnega produkta. V zadnjem času smo priča porastu zanimanja za potovalno kulturo povojnega obdobja, kjer so v ospredju ponudba turističnih itinerarijev po nekdanjih socialističnih mestih in državah, npr. Bolgarija; vzhodni Berlin. Pri tem predlagani projekt predstavlja priložnost za oblikovanje novih turističnih produktov občine Piran.

S postavitvijo muzejske razstave na temo počitniških domov bo predstavljeno zgodovinsko obdobje, ko je turizem postajal čedalje bolj dostopen množicam. Razstava bo urejena v prostorih piranskega sedeža PAK, kar bo nedvomno prispevalo k promociji te inštitucije ter k obogatitvi turistične ponudbe samega mesta in občine. Obiskovalci razstave bodo seznanjeni z razvojem specifične oblike turizma v realnem okolju, preko razstave arhivskega in promocijskega gradiva iz obdobja po drugi svetovni vojni, ki je večinoma nedostopno ljudem izven stroke..

Naloge študenta/ke Fakultete za dizajn: Študent/ka bo zadolžen/a za samostojno oblikovanje logotipa in promocijskih gradiv, ki bodo oblikovali celostno podobo projekta in rezultatov. Izdelal/a bo tudi načrt za postavitev razstave ob upoštevanju evidentiranih gradiv in historičnega konteksta ob sodelovanju z ostalimi študenti.

Z delom začnejo v aprilu 2019, ekipo pa sestavljamo že sedaj.

Kontakt: Dr. Metod Šuligoj,

izredni profesor / Associate Professor
Katedra za management v turizmu / Department of Management in Tourism
Fakulteta za turistične študije – Turistica / Faculty of Tourism Studies – Turistica
Univerza na Primorskem / University of Primorska

SI-6320 Portorož, Obala 11a
Tel.: +386 (0) 5 617 71 72

Mail: metod.suligoj@fts.upr.si

www.upr.si

www.turistica.si

 
 

Sodelovanje pri projektu ŠIPK – Univerza na Primorskem – Turistica

14. 03. 2019

Prejeli smo:

Univerza na Primorskem, Fakulteta za turistične študije – Turistica bo izvajala projekt »POČITNIKOVANJE DELAVSKEGA RAZREDA. PREZENTACIJA PRAKS IZ OBDOBJA SOCIALISTIČNE JUGOSLAVIJE NA PRIMERU OBČINE PIRAN« (ŠIPK). Predvideli so vključitev enega študenta FD 1. stopnje (VS). Vsak študent bo imel 160ur, ki se porazdelijo v štiri mesece. Delo je plačano: urna postavka je 9€ bruto, kar je 5,36€ neto.

Tema projekta: Projekt se ukvarja s temo, ki je lokalnemu (zlasti starejši populaciji) in slovenskemu prebivalstvu zelo blizu in jim ponuja možnosti pogleda v lastno preteklost, turističnim delavcem pa predstavlja priložnost za oblikovanje in trženje novega turističnega produkta. V zadnjem času smo priča porastu zanimanja za potovalno kulturo povojnega obdobja, kjer so v ospredju ponudba turističnih itinerarijev po nekdanjih socialističnih mestih in državah, npr. Bolgarija; vzhodni Berlin. Pri tem predlagani projekt predstavlja priložnost za oblikovanje novih turističnih produktov občine Piran.

S postavitvijo muzejske razstave na temo počitniških domov bo predstavljeno zgodovinsko obdobje, ko je turizem postajal čedalje bolj dostopen množicam. Razstava bo urejena v prostorih piranskega sedeža PAK, kar bo nedvomno prispevalo k promociji te inštitucije ter k obogatitvi turistične ponudbe samega mesta in občine. Obiskovalci razstave bodo seznanjeni z razvojem specifične oblike turizma v realnem okolju, preko razstave arhivskega in promocijskega gradiva iz obdobja po drugi svetovni vojni, ki je večinoma nedostopno ljudem izven stroke..

Naloge študenta/ke FAKULTETE ZA DIZAJN: Študent/ka bo zadolžen/a za samostojno oblikovanje logotipa in promocijskih gradiv, ki bodo oblikovali celostno podobo projekta in rezultatov. Izdelal/a bo tudi načrt za postavitev razstave ob upoštevanju evidentiranih gradiv in historičnega konteksta ob sodelovanju z ostalimi študenti.

Z delom začnejo v aprilu 2019. Vsi zainteresirani študenti lahko kontaktirajo dr. Metoda Šuligoja:

izredni profesor / Associate Professor
Katedra za management v turizmu / Department of Management in Tourism
Fakulteta za turistične študije – Turistica / Faculty of Tourism Studies – Turistica
Univerza na Primorskem / University of Primorska

SI-6320 Portorož, Obala 11a

Mail: metod.suligoj@fts.upr.si

 
 

Te zanima študentsko delo ?

14. 03. 2019

Prejeli smo:

Oglas za študentsko delo v trgovini studia tipoRenesansa si oglejte TUKAJ

 
 

Poziv za MAO prakso

21. 02. 2019

Za vse, ki iščete praktično usposabljanje, je na voljo naslednji razpis za prakso v MAO:

20.2.-31.12.2019

Muzej za arhitekturo in oblikovanje (MAO) je v tujini ena od najbolj prodornih kulturnih inštitucij s področja arhitekture in oblikovanja. S svojimi mednarodno izjemno odmevnimi projekti kot sta Bienale oblikovanja (BIO) in Future Architecture pa predstavlja svetovno središče za izmenjavo idej in znanja ter oblikuje svetovni arhitekturni, urbani in oblikovalski dialog. Z namenom spodbujanja znanja in mobilnosti tako razpisujemo MAO prakso za vse zainteresirane posameznike, ki bi želeli pridobiti delovne izkušnje v mednarodno priznani in uveljavljeni organizaciji ter v ambicioznem in živahnem delovnem okolju.

MAO praksa je način, da s prve roke spoznate delo in sodelujete pri nastanku nekaterih najbolj zanimivih, aktualnih projektov, razstav in dogodkov, tako v domačem kot tujem merilu – hkrati pa pridobite relevantne in praktične izkušnje ter učne priložnosti, s katerimi lahko obogatite svojo karierno pot v kulturnem sektorju. Na MAO praksi boste pod mentorskih vodstvom sodelovali pri odmevnih projektih, kot sta 26. bienale oblikovanja (BIO 26) in platforma Future Architecture, ter soustvarjali mednarodne konference, razstave, predavanja, delavnice in ostale dogodke.

Trajanje
3 mesece v terminu, ki je dogovorjen s strani MAO in udeleženca prakse

Področja prakse
organizacija dogodkov
trženje
izobraževalno področje muzeja
kuriranje
zbirke

Udeleženci prakse
Predhodne izkušnje niso pogoj, je pa zaželeno, da ima udeleženec znanje s področja programov Adobe Photoshop in InDesign, Microsoft Office Word in Excel ter je vešč dela z računalnikom in internetom. Ker se bo praksa opravljala predvsem na mednarodnih projektih je obvezno dobro znanje angleščine.

Potek prakse
Ob začetku bo udeležencu dodeljen mentor, s katerim bosta skupaj določila veščine in področja, ki si jih udeleženec želi razvijati, nato pa skupaj zastavila naloge v okviru aktualnega projekta, ki jih bo udeleženec pod nadzorom mentorja opravljal. Na koncu bosta ocenila potek dela in pridobljene veščine.

Diploma
Ob koncu prakse bo vsak udeleženec prejel diplomo in priporočilo.

Plačilo
MAO bo udeležencem za čas prakse kril potne stroške in stroške malice.

Prijave
Prijave s kratkim življenjepisom in spremnim pismom, zakaj bi opravljali MAO prakso, sprejemamo na natasa.celec(at)mao.si.

Več informacij
+386 (0)1 548 42 89, natasa.celec(at)mao.si

Vir: MAO, http://www.mao.si/Dogodek/Poziv-za-MAO-prakso.aspx

 
 

Možnosti praktičnega usposabljanja za študente FD

28. 11. 2018

Na Kariernem dnevu so možnosti sodelovanja predstavili :

  • POKE STUDIO ( info@poke-studio.com) ; kontakt : ga. Tanja Grujičič
  • MIZARSTVO MARKELJ (jernej@markelj.com); kontakt: g. Jernej Markelj
  • AKRON D.O.O. (irena.slemensek@akron.si); kontakt: ga. Irena Slemenšek

Tisti, ki vas zanima opravljanje praktičnega usposabljanja ali druge oblike sodelovanja, se prosim obrnite na navedene naslove oz. kontaktne osebe.

Praktično usposabljanje še vedno lahko opravljate tudi v Muzeju za arhitekturo in oblikovanje ( MAO). Kontaktna oseba je Ana Kuntarič (01/548 42 74).

 


 
 

BEESpace in BeeKul razstava v Mestu oblikovanja

12. 11. 2018

Vljudno vabljeni na OBLIKOVALSKO BIG SEE OKUŠEVALNICO, v četrtek, 15. novembra 2018 ob 20.00 uri v Mesto oblikovanja na Dunajsko 123, kjer se predstavljajo tudi študenti Fakultete za dizajn z razstavo BEESpace in PKP projektom BeeKul.

Preteklo akademsko leto so študentke 2. letnika Fakultete za dizajn iz smeri Tekstilije in oblačila, poglobljeno in kreativno raziskovale svet čebel pri konceptualnem projektu BEESpace. Projekt, ki za inspiracijo jemlje prav čebele, pomensko sovpada tudi s svetovnim dnevom čebel, ki je na pobudo slovenskih čebelarjev, bil razglašen konec lanskega leta.

Študentke tako predstavijo svoj igriv pogled in se individualno znotraj mode in oblikovanja tekstilij posvetijo problemom in izzivom aktualnega časa. Z inovativnimi pristopi sodobnega oblikovanja, novimi tehnologijami in postopki raziskujejo trajnost, recikliranje, ročno delo in tehnike krojenja ter hkrati težijo k proizvajanju minimalnih odpadkov uporabljenih tekstilnih materialov.

Pod mentorstvom izr. prof. Metoda Čresnarja, MA CSM in viš. pred. Almine Duraković, mag. diz., so nastali konceptualno dovršeni projekti. Študentke so razvijale abstraktne motive in vzorce, ki raziskujejo različne načine in možnosti aplikacije na izdelano oblačilo, ki so predstavljali dodano vrednost končnim izdelkom.

Na razstavi v Mestu oblikovanja so predstavljena oblačila študentke Žakline Rožič in Nataše Skerk.

Poleg oblačil so na razstavi predstavljeni tudi izdelki in spominki, ki so nastali v sklopu projekta PKP – BeeKul (Čebelarstvo kot izziv za sodobno oblikovanje). Predstavljena sta dva projekta oz. liniji izdelkov, ki sta v sklopu projekta Po kreativni poti do znanja nastali pod mentorstvom izr. prof. dr. Damjane Celcar in doc. Jane Mršnik:

Bi – linija cvetličnih lončkov z medovitimi rastlinami, avtorici Zala Marinčič in Patricia Eržen

The Gentle Bee – linija naravnih mil z zelišči, citrusi in čebeljimi pridelki, avtorja Miran Juriševič in Nika Prosen.

Galerija:

  • IMG_6860

    IMG_6860

  • IMG_6859

    IMG_6859

  • IMG_6857

    IMG_6857

Vabljeni k ogledu!

 
 

Modna revija Fakultete za dizajn na LJFW

30. 10. 2018

Modna revija Fakultete za dizajn na ljubljanskem tednu mode – LJFW 2018 

6. novembra 2018 so se ob 16.00 uri na modni reviji Ljubljanskega tedna mode (LJFW 2018) v Viba filmu v Ljubljani predstavili študenti prvega, drugega in tretjega letnika Fakultete za dizajn, pridružene članice Univerze na Primorskem iz smeri Tekstilije in oblačila, ki so skozi različne tematike raziskovali trajnostne pristope pri oblikovanju in razvoju oblačil.

Študenti 1. letnika so se pod mentorstvom izr. prof. Tanje Devetak, predstavili s kolekcijo oblačil 1986-2016, ki se je inspirativno navezovala na 50. obletnico študentskih nemirov leta 1968. Raziskovali so družbeni kontekst takratnega časa in njihovo videnje današnjih korelacij v odnosu mladi in družba. Pri razvoju kolekcije oblačil so poseben poudarek namenili pomenu kulturnega parametra, ki ga oblačilo izraža poleg svoje vizualne sporočilnosti. Proces je vključeval preoblikovanje uporabljenih starih oblačil.

Študenti 2. letnika so se pod mentorstvom izr. prof. Metoda Črešnarja, MA CSM in višje predavateljice Martine Šušteršič najprej predstavili s kolekcijo pletenih oblačil v duhu časa Bauhausa. Pod mentorstvom izr. prof. Metoda Črešnarja, MA CSM in višje predavateljice Almine Duraković, mag. diz. so se študenti 2. letnika predstavili še s kolekcijami BEESpace, ki so se navezovale na razglasitev svetovnega dneva čebel ob hkratnem raziskovanju trajnosti, ročnih tehnik in tehnik krojenja, ki zagotavljajo minimalne odpadke uporabljenih tekstilij. Z razvitimi kolekcijami oblačil so predstavili svoj pogled na izbrano temo in se znotraj mode ter oblikovanja tekstilij in oblačil na individualen način posvečali temeljnim problemom in izzivom aktualnega časa.

Pod mentorstvom izr. prof. Mateje Benedetti so se študenti 3. letnika predstavili z recikliranimi visokomodnimi oblačili Recycled Couture ter samostojnimi kolekcijami oblačil z lastnimi zgodbami, s katerimi so kritično obravnavali ne samo naše, temveč tudi širše okolje.

Mentorji:

izr.prof. Tanja Devetak – 1. letnik

izr.prof. Metod Črešnar, MA CSM – 2. letnik

Almina Durakovič, mag. dizajna, višji pred. – 2. letnik – tekstilni vzorci

Martina Šušteršič, višji pred. – 2. letnik – pletenine

izr.prof. Mateja Benedetti – 3. letnik

Strokovna pomoč pri razvoju oblačil – Lidija Rotar

Stajling (2. letnik): Peter Movrin, MA CSM, mag. obl., izr.prof. Metod Črešnar, MA CSM

Študenti 1. letnika, ki so se predstavili na modni reviji:

Tanja Novak, Hana Jerlah, Katja Tonković, Elisa Camara, Monika Primc, Matej Zorman in Matic Habicht.

Študenti 2. letnika, ki so se predstavili na modni reviji:

Manca Stopar, Valentina Kolander, Margherita Cenzon, Nataša Skerk, Žaklina Rožič, Urška Kovač, Neža Plestenjak, Nea Težak, Gaia Kavčič, Katja Varelija, Jasmina Ajdnik, Maja Vranjek, Anja Matičič in Aja Kocjančič.

Študenti 3. letnika, ki so se predstavili na modni reviji:

Natalija Lesjak, Carmen Arlić, Suzana Bičanič, Erika Korošec, Estera Rezar in Jan Brovč.

Iskrene čestitke vsem študentom, mentorjem in ostalim sodelavcem!

Utrinki iz LJFW modne revije:

https://www.facebook.com/pg/ljfwofficial/photos/?tab=album&album_id=1399510733512228&__tn__=-UCH-R

Prispevek na rtslo.si:

http://www.rtvslo.si/zabava/moda/foto-mladi-talenti-slovenske-mode-se-predstavijo/471051?fbclid=IwAR00Sgh4GQiBqoyZ6dLndrr2UtQvjV0fGasKLKNTUrtyfZZrcQdUtGTExL8

Prispevek v oddaji Dan (od 5 minute naprej, intervju s študentom Jan Brovčem):

https://www.facebook.com/oddajaDan/videos/1985362448422880/

 
 

Priložnost za študente VK – Demar d.o.o.

22. 10. 2018

S strani podjetja Demar d.o.o. smo prejeli ponudbo za sodelovanje študentov VK:

DEMAR d.o.o. je hitro rastoče podjetje z 7 zaposlenimi,  ki z inovativnimi “out-of-the-box” pristopi, pomaga podjetjem pri dvigovanju prepoznavnosti.  V zelo kratkem obdobju se je podjetje DEMAR razvilo v prepoznavno in na trgu cenjeno blagovno znamko, kateri zaupajo tudi najuglednejša domača in tuja podjetja. Podjetje je tudi večkrati prejemnik za digitalne presežke – Websi.

Naše reference in izkušnje na trgu so nas pripeljale do tega, da trenutna povpraševanja presegajo naše kapacitete. Tako zaradi povečanja obsega poslovanja v svojo ekipo vabino nove sodelavce. Naša rast in obseg poslovanja strmo presegajo naše začetne načrte. Rezultati našega dela kot vizija podjetja že nekaj časa presegajo samo slovenske okvire, zato z previdnimi in načrtnimi koraki širimo svoje atribute tudi na globalne trge.

V svojo ekipo vabimo študenta 3-ga letnika ali absolventa smeri Vizualne komunikacije, ki bi v našem podjetju opravljal prakso ali preko študentskega dela. V primerU uspešnega sodelovanja je velika možnost tudi zaposlitve za nedoločen čas.

Vaš portfolio nam čimprej pošljite na  jobs@demar.si   in nam pokažite ZAKAJ ste ravno vi tisti pravi, da dobite konkretno priložnost za dokazovanje (pripis: FD OBLIKOVALEC). V našo ekipo bomo povabili 2 študenta ki nas bosta najbolj prepričala z svojim dosedanjim delom, ter željo po napredku.

Kontakt: jobs@demar.si

DEMAR d.o.o.
Gmajna 10, 1236 Trzin

w: www.demar.si

 
 

Podjetje Mavi d.o.o. išče nove sodelavce

22. 10. 2018

Podjetje Mavi d.o.o. Maribor išče nove sodelavce. Na njihovo prošnjo posredujemo oglas za zaposlitev:

Potrebujemo sodelavca za zaposlitev za polni delavni čas (40ur/tedensko) za določen čas z možnostjo podaljšanja, ki bo na delovnem mestu opravljal sledeče delovne naloge:

  • Prepoznavanje in iskanje najboljših rešitev za kupce, ki zadevajo funkcijo in kakovost   ter izdelavo potrebnih risb;
  • Načrtovanje in vodenje ureditve razstavnega prostora;
  • Barvno in stilno svetovanje;
  • Dekoraterstvo in aranžerstvo razstavnega prostora;
  • Prodaja blaga in svetovanje kupcem;
  • Druga potrebna dela po nalogu vodje – nadrejenega. Gre za dela in naloge, ki vsebinsko spadajo k bistvenim opravilom delovnega mesta, upoštevajoč tudi obseg dela in organizacijo delovnega procesa pri delodajalcu.

Link oglasa:

https://www.ess.gov.si/iskalci_zaposlitve/prosta_delovna_mesta/posamezno?IDEPD=2387877

Kontaktna oseba:

Stanko Lampret

MAVI Maribor d.o.o.  |   Novakova ulica 8   |  SI-2000 Maribor     |  www.mavi.si

tel. 02/ 23 50 325 |  fax. 02/ 23 50 312 |  gsm: 051/421-295   stanko.lampret@mavi.si

 
 

Razstava Heksagon in predstavitev izdelkov PKP projekta

24. 09. 2018

RAZSTAVA HEKSAGON IN PREDSTAVITEV IZDELKOV PROJEKTA PKP – Čebelarstvo kot izziv za sodobno oblikovanje v Slovenskem etnografskem muzeju

V četrtek, 27. septembra 2018, je v Slovenskem etnografskem muzeju potekala otvoritev razstave Heksagon, kjer so čebele doma ter predstavitev izdelkov, kateri so nastali v sklopu projekta PKP – Čebelarstvo kot izziv za sodobno oblikovanje, ki ga izvaja Fakulteta za dizajn, pridružena članica Univerze na Primorskem.

V interdisciplinarnem projektu so sodelovali študenti Fakultete za dizajn, pridružene članice Univerze na Primorskem, iz smeri Notranja oprema, Vizualne komunikacije in Dizajn Management, študenta Naravoslovnotehniške fakultete Univerze v Ljubljani, podjetje Medom d.o.o. ter Slovenski etnografski muzej. Pod mentorstvom izr. prof. dr. Damjane Celcar, doc. Jane Mršnik, Sonje Kogej Rus ter Gorazda Trušnovca so študenti pripravili prostorsko instalacijo Heksagon ter oblikovali izvirne izdelke in spominke, v katerih se zrcalijo tradicija čebelarstva, skrb za ohranitev slovenskih čebel in možnosti uporabe čebeljih pridelkov.

V prostorsko inštalacijo Heksagon, ki je del vzporednega programa osrednje razstave Kjer so čebele doma v Slovenskem etnografskem muzeju, so postavljeni objekti in mikroskopski vzorci čebel, čebeljih pridelkov in izdelkov ter rastlin, ki na abstraktne načine interpretirajo čebelji svet. Način doživljanja prostora je prepuščen opazovalčevi domišljiji. Namen razstave je prebuditi zavedanje o pomenu čebel za obstoj človeštva in narave.

Projekt Po kreativni poti do znanja (PKP) izvaja Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad Republike Slovenije in ga sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.

Partnerji projekta:

Fakulteta za dizajn, pridružena članica Univerze na Primorskem

Medom, spletna trgovina d.o.o.

Slovenski etnografski muzej

Sodelujoči študenti:

Iva Davidovič (FD), Patricia Eržen (FD), Nina Glavič (NTF UL), Lovro Ivančić (NTF UL), Miran Juriševič (FD), Zala Marinčič (FD), Nika Prosen (FD), Nuša Willenpart (FD)

Mentorji:

Izr.prof. dr. Damjana Celcar, doc. Jana Mršnik, doc. Mojca Perše, Sonja Kogej Rus, Marko Mršnik in Gorazd Trušnovec.

Vljudno vabljeni k ogledu v Slovenski etnografski muzej!

  • IMG_1515

    IMG_1515

  • IMG_1508

    IMG_1508

  • IMG_1490

    IMG_1490

  • 20180927_175455

    20180927_175455

  • IMG_1514

    IMG_1514

  • 20180927_184650

    20180927_184650

  • IMG_1516

    IMG_1516

  • 20180927_175534

    20180927_175534

  • IMG_1519

    IMG_1519

  • 20180927_175508

    20180927_175508

  • 20180927_184732

    20180927_184732

  • IMG_1506

    IMG_1506

  • 20180927_184743

    20180927_184743

  • IMG_1496

    IMG_1496

  • IMG_1493

    IMG_1493

  • IMG_1500

    IMG_1500

  • 20180927_190001

    20180927_190001

  • 20180927_185220

    20180927_185220

 
 

PREDSTAVITEV NA CELJSKEM SEJMU MOS

18. 09. 2018

V sredo 12.9. 2018 smo se v okviru projekta “Po kreativni poti do praktičnega znanja” predstavili na sejmu MOS. Na razstavni prostor Javnega štipendijskega, razvojnega, invalidskega in preživninskega sklada Republike Slovenije, so nas povabili kot primer dobre prakse. Obiskovalcem sejma smo se predstavili z dvema projektoma in sicer projektom za podjetje Alples z naslovom “Pohištvo za mala stanovanja” in s projektom “Čebelarstvo kot izziv za sodobno oblikovanje” ki so ga študenti delali za podjetje Medom.

Prispevek:

  • IMG_20180912_114243

    IMG_20180912_114243

  • IMG_20180912_114153

    IMG_20180912_114153

  • IMG_20180912_112915

    IMG_20180912_112915

  • IMG_20180912_112951

    IMG_20180912_112951

  • IMG_20180912_161221

    IMG_20180912_161221

  • IMG_20180912_161245

    IMG_20180912_161245

  • IMG_20180912_112413

    IMG_20180912_112413

 
 

Tečaj Modno komuniciranje

03. 09. 2018

NOVA KARIERA V MODNI INDUSTRIJI

Iščete nove priložnosti v modni industriji? Želite povečati svoje zaposlitvene možnosti po koncu študija modnega oblikovanja? Ste zaposleni v modni industriji, pa želite povečati uspešnost prodaje? Bi radi postali modni blogger? Šola modnega komuniciranja združuje nepogrešljiva znanja za vse  tiste, ki si želijo kariero v modni industriji, pa jih klasično modno oblikovanje ne zanima.

MODNO KOMUNICIRANJE

V zadnjih desetih letih je na področju trendov v modni industriji prišlo do korenitih sprememb, ki producirajo povsem nove, sodobne modne principe. Vloga modnega oblikovalca, čeprav še vedno nujna, postaja vse manj pomembna, med tem, ko vodilno vlogo prevzemajo načini novega vizualnega modnega komuniciranja. Blagovne znamke se namesto pred vprašanjem, kako oblikovati določeno oblačilo, znajdejo pred vprašanjem, kako to oblačilo (ki ga imajo v ponudbi tudi vse ostale konkurenčne blagovne znamke enakega cenovnega razreda) prodati. Odgovor na to tiči v modnem vizualnem komuniciranju. Slednji tako postaja nujni podaljšek modnega oblikovanja in nepogrešljivi del modnega biznisa. Nova situacija zahteva razvoj drugačnih sposobnosti in znanj, ki jih študij modnega oblikovanja ne zagotavlja, zato v tujini že desetletje obstaja vrsta sodobnih smeri modnega študija. Šola modnega komuniciranja ponuja pridobivanje znanja na področju ključnih konceptov modnega komuniciranja kot so modni stilizem, vizualni merchandising, razumevanje modnega kupca in sodobni fenomen modnega blogginga ter s tem udeležencem odpira vrata pri pridobivanju novih zaposlitvenih možnosti.

Šola je namenjena:

  • Dijakom in študentom modnega oblikovanja, ki želijo svoje znanje nadgraditi s sodobnimi znanji modnega komuniciranja in s tem povečati kasnejšo možnost zaposlitve v modni industriji
  • Zaposlenim v modni industriji (prodajalcem, svetovalcev, vodjem blagovnih znamk ali trgovin, komercialistom, aranžerjem..), ki želijo s pomočjo izpopolnjenih modno komunikacijskih znanj povečati uspešnost prodaje
  • Vsem brez predhodne modne izobrazbe, ki želijo spremeniti kariero, kot tudi tistim, ki šele vstopajo na trg dela v modni industriji.

Cilj šole: Osvojiti ključna znanja povezana z modnim komuniciranjem, ki bodo pripomogla k novim zaposlitvenim možnostim na trgu mode.

 Opis: Program je sestavljen iz petih predmetov, pri čemer vsak vsebuje teoretični in praktični del, pri katerem udeleženci pridobljeno teoretično znanje uporabijo tudi v praksi. Udeleženci se srečajo tudi z vodilnimi profesionalci s posameznega področja – gostujočimi predavatelji, ki bodo z njimi delili svoje dragocene izkušnje in nasvete.

Poleg tega udeleženci dobijo tudi edinstveno priložnost sodelovanja pri dejanskih modno komunikacijskih projektih s čimer pridobijo uvid v delovanje modnega kolesja.

Program vodi Tea Hegeduš, mag. strateškega tržnega komuniciranja, dolgoletna urednica revije Gloss, z več kot 20 letnimi izkušnjami na področju modnega stilizma, kreativnega vodenja,  vizualnega merchandising in modnega novinarstva.

Program, ki traja 80 ur bomo izvajali enkrat tedensko v popoldanskem času in sicer med 16.30 in 20.30 uro.

Cena: Cena šole znaša 854,0 0 eur. Nudimo  tudi plačevanje na 3 obroke.


Vsebina programa

PREDMET 1: Uvod v modno komuniciranje (5ur)

PREDMET 2: Razumevanje modnega porabnika (15 ur)

Teoretični del (10 ur)

  • Porabnikovo vedenje v povezavi z modo
  • Zunanji dejavniki vpliva na modnega porabnika
  • Notranji dejavniki vpliva na modnega porabnika

Praktični del (5 ur)

  • Delo na samostojni projektni nalogi

PREDMET 3: Modni styling (40 ur)

Teoretični del (20 ur)

  • Uvod v modno stiliranje
  • Osnovne zakonitosti dobrega stila
  • Kako oblačiti druge
  • Fotografsko stiliranje
  • Stiliranje za modne revije
  • Osebno stiliranje
  • Stiliranje v zabavni industriji
  • Management videza

Praktični del (20 ur)

  • Delo na samostojni projektni nalogi
  • Praktično usposabljanje na terenu

PREDMET 4: Vizualni merchandising (15 ur)

Teoretični del (10 ur)

  • Principi vizualnega merchandisinga
  • Pravila kompozicija, teksture, barve, osvetlitve
  • Oblikovanje porabnikove nakupovalne izkušnje
  • Principi planiranja in razstavljanja
  • Oblikovanje vizualnih konceptov

Praktični del (5 ur)

  • Delo na samostojni projektni nalogi

PREDMET 4: Modni blogging (5 ur)

  • Fenomen modnega blogginga
  • Vpliv modnih bloggerjev
  • Kako postati blogger
  • Orodja modnega blogginga

Prijava:














V primeru odpovedi tečaja:
–  deset  (10) dni pred pričetkom se prijavljenemu kandidatu zaračuna 40% cene
–  pet  (5) dni pred pričetkom se prijavljenemu kandidatu zaračuna 70% cene
–  manj kot pet dni pred pričetkom se prijavljenemu kandidatu zaračuna 90% cene

V primeru, da bo na tečaj Modno komuniciranje prijavljenih manj kot deset oseb, si pridržujemo pravico do odpovedi le te z vračilom polne kotizacije. O morebitni odpovedi vas bomo obvestili vsaj deset dni pred pričetkom.

Račun vam bomo poslali na vaš naslov in sicer v roku petih dni po oddani prijavi,  z rokom plačila osmih dni.

Za vse dodatne informacije se, prosimo, obrnite na:

Petra Kocjančič
E-pošta: petra.kocjancic@fd.si
Telefon: 059 23 5004

 
 

Tečaj Oblikovanje nakita

03. 09. 2018

PROGRAM: OBLIKOVANJE NAKITA

Na Fakulteti za dizajn bomo v  mesecu oktobru 2019 v okviru vseživljenjskega učenja organizirali enoletni tečaj OBLIKOVANJE NAKITA v obsegu 120 ur.

Tečaj bomo izvajali enkrat tedensko v popoldanskem času in sicer med 16.30 in 20.30 uro od oktobra do meseca maja na Gerbičevi ulici 51 v Ljubljani.

Cena 120 urnega tečaja znaša 846,00 eur.

Vsebina programa:

Teoretični del (skupaj 30 ur):

V teoretičnem delu udeleženci pridobijo znanje o osnovah oblikovanja nakita, njegovem zgodovinskem razvoju in značilnosti posameznih zgodovinskih obdobij. Seznanijo se z različnimi vrstami nakita in njegovih specifikah. Spoznajo njegovo družbeno vlogo in funkcije. Spoznajo sodobne trende v umetnosti oblikovanja nakita. Razumejo povezavo med sodobno umetnostjo in nakitom ter hibridnost povezovanja nakita z drugimi vrstami umetnosti in tehnologijo. Razvijejo spretnosti uporabe različnih orodij za izdelavo nakita in poznajo osnovne tehnike izdelovanja nakita ter uporabe različnih materialov kot so papir, les, tekstil in kovina.

  • definiranje in terminologija različnih vrst nakita
  • osnovno poznavanje zgodovinskega razvoja nakita širše in specifično področja umetniškega nakita
  • poznavanje značilnosti nakita v posameznih zgodovinskih obdobjih
  • razumevanje namena in funkcij nakita
  • razumevanje koncepta okraševanja telesa
  • razumevanje konceptualnega razmišljanja v nakitu
  • poznavanje osnovnih tehnik izdelave nakita
  • poznavanje uporabe različnih vrst materialov za izdelavo nakita

Praktični del (skupaj 90 ur):

  1. Odrezovanje, kovanje, valjanje in upogibanje (30 ur)
  • osnovni postopki ročnega odrezavanja, ki so značilni za izdelavo nakita
  • plastično preoblikovanje žice in pločevine
  • različni načini krivljenja žice
  • spoznavanje značilnosti in potrebna orodja za upogibanje kovine
  • tehnika kovanja nakita
  • izdelava lastnih kosov nakita od ideje do izvedbe
  1. Postopek spajanja kovin (30 ur)
  • spoznavanje različnih vrst in značilnosti orodij, ki se uporabljajo pri spajanju kovine
  • spoznavanje postopkov toplotne obdelave kovin
  • osnovne tehnike spajanja pri izdelavi nakita
  • postopki ročne obdelave preoblikovanja kovin
  • spoznavanje končnih tehnik obdelave ulitega izdelka s končnimi tehnikami, kot je piljenje
  • izdelava lastnih kosov nakita od ideje do izvedbe
  1. Postopek ulivanja srebrnega nakita (30 ur)
  • spoznavanje lastnosti vlivanja in strjevanja plemenitih kovin in njihovih zlitin
  • spoznavanje značilnosti in uporabnost postopkov uporabe voska za odlivanje
  • spoznavanje končnih tehnik obdelave ulitega izdelka s končnimi tehnikami, kot je brušenje
  • spoznavanje končnih tehnik obdelave ulitega izdelka s končnimi tehnikami, kot je poliranje,
  • spoznavanje končnih tehnik obdelave ulitega izdelka s končnimi tehnikami, kot je matiranje
  • izdelava lastnih kosov nakita od ideje do izvedbe

Prijava:














V primeru odpovedi tečaja:
–  deset  (10) dni pred pričetkom se prijavljenemu kandidatu zaračuna 40% cene
–  pet  (5) dni pred pričetkom se prijavljenemu kandidatu zaračuna 70% cene
–  manj kot pet dni pred pričetkom se prijavljenemu kandidatu zaračuna 90% cene

V primeru, da bo na tečaj Oblikovanje nakita prijavljenih manj kot deset oseb, si pridržujemo pravico do odpovedi le te z vračilom polne kotizacije. O morebitni odpovedi vas bomo obvestili vsaj deset dni pred pričetkom.

Račun vam bomo poslali na vaš naslov in sicer v roku petih dni po oddani prijavi,  z rokom plačila osmih dni.

Za vse dodatne informacije se, prosimo, obrnite na:

Petra Kocjančič
E-pošta: petra.kocjancic@fd.si
Telefon: 059 23 5004

 
 

9. BORZA OBLIKOVANJA V SLOVENIJI

20. 08. 2018


Več o prijavi najdete na: http://www.pohistveni-sejem.si/za-razstavljavce/top-ideje-2018

Vsa vprašanja glede prijave in postavitve razstavnih prostorov naslovite na elektronski naslov: info@topideje.si.

 
 

ZERO WASTE FASHION DESIGN COMPETITION 2018

10. 08. 2018

POVABILO K SODELOVANJU V NATEČAJU  »ZERO WASTE FASHION DESIGN COMPETITION 2018«

INVITATION to the ZERO WASTE FASHION DESIGN COMPETITION 2018

Vabimo vas k sodelovanju v natečaju »Zero Waste Fashion Design Competition 2018«, ki ga razpisuje Fakulteta za dizajn, pridružena članica Univerze na Primorskem.

Namen natečaja »Zero Waste Fashion Design Competition« je spodbuditi mlade oblikovalce in ustvarjalce k zmanjševanju odpadkov, oblikovanju brez odpadkov, ponovni uporabi ter preoblikovanju oblačil. Odpadki postajajo v svetu čedalje večji problem, zato je prizadevanje za trajnostno oblikovanje v modni industriji izrednega pomena.

Trajnostno oblikovanje v modi se v sklopu natečaja navezuje na oblikovanje in krojenje brez odpadkov (angl. Zero waste), ponovno uporabo odpadnih ali zavrženih izdelkov in materialov ter predelavo in preoblikovanje oz. rekonstrukcijo oblačil, »upcycling« ter »recycling« oblačil in odpadkov.

KDO SE LAHKO PRIJAVI?

Na natečaju lahko sodelujejo oblikovalci in ustvarjalci od 18 leta naprej, ki izdelajo oblačila v skladu z zahtevami razpisa.

Zainteresirani ustvarjalci (prijave v skupini se ne upoštevajo) se v skladu z razpisom prijavijo do 20. septembra 2018 (do 23.59 ure).

NAGRADA IN RAZSTAVA IZDELKOV

  • Po zaključku prijavnega roka bo strokovna komisija pregledala in ocenila prispele vloge ter izbrala 5 finalistov, ki bodo v dogovorjenem roku poslali izdelana oblačila v ocenjevanje.
  • Finalisti natečaja prejmejo za nagrado udeležbo na »poletni šoli« TRAJNOSTNEGA OBLIKOVANJA, ki jo bo izvedla Fakulteta za dizajn v letu 2019 ter predstavitev izbranih oblačil na razstavi v sklopu Meseca Prostora Fakultete za dizajn in Meseca oblikovanja v Mestu oblikovanja Ljubljana.
  • Po končanem izboru bo strokovna komisija izmed 5ih finalistov razglasila zmagovalca natečaja.
  • Zmagovalec natečaja prejme za nagrado predstavitev v reviji Gloss ter promocijo izdelkov na vseh predstavitvah Fakultete za dizajn.

OBLIKOVNE IN DRUGE ZAHTEVE TER PRIJAVNA DOKUMENTACIJA

Prijavna dokumentacija se odda v digitalni obliki (glejte prijavnico spodaj).

Dokumentacija mora vsebovati datoteke za posamezen sklop (CV, moodboard, predstavitveno besedilo, skice kolekcije itd.), ki jih poimenujete po tem istem sklopu (npr: ustvari mapo z imenom “skice kolekcije” in vanjo shrani skice kolekcije). Datoteke z dokumentacijo stisnite v .rar ali . zip format.

Veljavna je elektronska prijava prispela 20. septembra 2018 do 23.59 ure. Dodatne informacije lahko dobite preko e-pošte zerowaste@fd.si. Organizator si pridržuje pravico do sprememb, če presodi, da so potrebne.

Prijavitelj predloži naslednjo dokumentacijo:

  1. Kratek CV prijavitelja in pregled dosedanjega dela (portfolio) – najpomembnejši projekti (v slikovni obliki).
  2. Kratek opis koncepta idejne zasnove kolekcije oblačil (tekstovna predstavitev kolekcije, vsaj 350 znakov brez presledkov v slovenščini ali angleščini).
  3. Predstavitveni »mood board«, ki zajema inspiracijska izhodišča, barve, reference itd.
  4. Predstavitev minimalno 4 videzov oblačil (»outfitov«) z modnimi skicami ali ilustracijami ter tehničnimi skicami z opisom detajlov in značilnosti oblačila. Čevlji in modni dodatki niso predmet natečaja.
  5. V fazi on-line prijave ni potrebno predložiti izdelanih prototipov oblačil. Predložiti je potrebno minimalno 3 fotografije (od spredaj, zadaj in ob strani) enega izdelanega oblačilnega videza (»outfita«). Fotografije morajo biti velike minimalno 1500 x 1500 dpi. Predložiti je potrebno natančno predstavitev realiziranih modelov oblačil.
  6. Oblačila morajo biti izdelana v skladu s trajnostnimi principi oblikovanja oblačil, ki zajemajo tehniko oblikovanja in krojenja brez odpadkov (»zero waste«), ponovno uporabo in reciklažo (»up-cycling« in »re-cycling«) ali rekonstrukcijo oz. preoblikovanje oblačil.
  7. Predložiti je potrebno informacije o uporabljenih tekstilnih materialih in ostalih »odpadnih« materialih, vključno z navedbo surovinske sestave, vrste materiala ter vira odpadkov.
  8. Predložiti je potrebno fotografije uporabljenih materialov in/ali odpadkov ter plan krojenja (skiciran prikaz s krojnimi deli, dolžino in širino materiala) v kolikor se uporabi tehnika oblikovanja in krojenja brez odpadkov (»zero waste«).
  9. Po končanem izboru 5 finalistov je potrebno predložiti 1 izdelan prototip celotnega oblačilnega videza (»outfit«).
  10. Vsa umetniška dela morajo biti izvirne stvaritve, ki jih oblikuje prijavitelj in predhodno ne smejo biti prikazana v javnosti.

KLJUČNI DATUMI

Razpis natečaja: junij 2018

On-line prijava in oddaja vse potrebne dokumentacije: 20.09.2018 do 23.59 ure

Izbor petih finalistov: najkasneje do 28.09.2018

Dostava oblačil izbranih finalistov natečaja: do 08.10.2018

Razglasitev zmagovalca natečaja: 17.10.2018 na 5th ALICE conference, The city of design

Razstava izbranih oblačil finalistov natečaja: od 17.10.2018 v sklopu Meseca oblikovanja

STROKOVNA ŽIRIJA

Strokovno žirijo bodo sestavljali strokovnjaki iz področja modnega oblikovanja in predstavniki Fakultete za dizajn. Člani žirije:

izr.prof. Mateja Benedetti

izr.prof. Tanja Devetak

izr.prof. Metod Črešnar

izr. prof. dr. Damjana Celcar

Almina Durakovič mag. diz., višji pred.

Veselimo se sodelovanja z vami!

Rok za prijavo na natečaj je 20. 09. 2018 do polnoči!

Za več informacij pišite na: zerowaste@fd.si

Prijava na natečaj:

Zero waste SLO


















Drop a file here or click to upload
Choose File

Maximum upload size: 516MB



Drop a file here or click to upload
Choose File

Maximum upload size: 516MB



Drop a file here or click to upload
Choose File

Maximum upload size: 516MB



Drop a file here or click to upload
Choose File

Maximum upload size: 516MB



Drop a file here or click to upload
Choose File

Maximum upload size: 516MB



Drop a file here or click to upload
Choose File

Maximum upload size: 516MB



Drop a file here or click to upload
Choose File

Maximum upload size: 516MB



Drop a file here or click to upload
Choose File

Maximum upload size: 516MB



Drop a file here or click to upload
Choose File

Maximum upload size: 516MB



Drop a file here or click to upload
Choose File

Maximum upload size: 516MB


Sending

 
 

29. junij – svetovni dan industrijskega oblikovanja

09. 08. 2018

Svetovni dan industrijskega oblikovanja (WIDD) – 29. junij, je mednarodni dan, ki ga je izbrala Svetovna oblikovalska organizacija (World Design Organization) in  je bil prvič objavljen leta 2007 na 50. obletnici organizacije. Svetovni dan industrijskega oblikovanja razširja ozaveščenost o poklicu industrijskega oblikovalca in njegov izreden pomen  za krepitev gospodarskega, družbenega, kulturnega in okoljskega razvoja. Pomemben vidik, ki ga 29. junija še posebno obeležujemo, je pomen oblikovanja za trajnostni razvoj in sledenje 17 trajnostnim ciljem Agende 2030.

Oblikovalska skupnost označuje ta dan z dejavnostmi, kot so panelne razprave, delavnice, oblikovalske tekmovanja, razstave, galerijske instalacije, mrežne prireditve in še več. Letošnje leto so bile aktivnosti svetovne oblikovalske javnosti usmerjene v cilj št. #3 »ZDRAVJE IN DOBRO POČUTJE« in so raziskovale, kako lahko s pomočjo oblikovanja izboljšamo naš fizični, socialni, duševni in čustveni razvoj.

Dobro zdravje je skupno stanje bivanja, ki ga vsi prizadevamo vzdrževati. Vendar pa večina od nas nima občutka povezave med dobrim zdravjem oz. počutjem in oblikovanjem. WIDD 2018 se je osredotočil na reševanje dilem, ki vplivajo na telesno, duševno in socialno kakovost življenja. Preučeval je kakovost našega grajenega okolja in ocenil njegov vpliv na zdravje.

Svetovnim dogodkom se je pridružila tudi Fakulteta za dizajn s svojimi aktivnostmi, v sklopu zaključne prireditve Design Explosion in sicer z razstavo projekta Krka za socialno ogrožene otroke in projekta Slapnik, ki je povezal medkulturni dialog v proces revitalizacije opuščene vasi Slapnik.

Več o WIDD  2018: http://wdo.org/world-industrial-design-day-2018/

 
 

RAZPIS ZA KREATIVNE REŠITVE MODULARNIH TAPET

24. 07. 2018

Dragi študentje in študentke,

vabljeni  k udeležbi na razpisu za kreativne rešitve modularnih tapet.

Družba Muflon d.o.o. razvija nov produkt – modularne tapete. V zadnjem času poraba tapet v svetu narašča in trend kaže, da se bo uporaba tapet v prihodnjih letih še povečevala.

Več o samem razpisu si lahko ogledate v spodnjem prispevku:

Snemi datoteko (DOC, 4.88MB)

http://www.muflon.si/

 
 

Otvoritev razstave BAUHAUS – V DUHU ČASA v galeriji KARIN=IN

09. 07. 2018

Ob koncu semestra se bodo študenti modnega oblikovanja, skupaj s svojimi mentorji, predstavili na razstavi  BAUHAUS – V DUHU ČASA. Otvoritev razstave bo v galeriji KARIN=IN, v sredo 11. julija ob 20. uri.

Vabilo

 
 

Dan za kakovost

05. 06. 2018

V sklopu dneva za kakovost je na Fakulteti za dizajn, v sredo 6. junija potekalo izobraževanje in usposabljanje kadrov. Praktično delavnico je vodila doc. Susana Leonor, Phd, IADE, Portugalska, ki je prišla na mednarodno izmenjavo preko programa Erasmus +. Izvajalka je predstavila štiri razširjene pedagoške metode poučevanja in njihovo implementacijo na področje dizajna (1- An activation tool – ice breaker, 2- Prepare: Identification of models / tools used in pedagogical practices in the context of design; 3- Inspiration: Identify transversal contexts that potentialize decontextualization in the identification of problems; 4- Ideation: To conceptualize new pedagogical practices (diverge/converge).

Prispevek:

  • IMG_20180606_102452

    IMG_20180606_102452

  • IMG_20180606_114423

    IMG_20180606_114423

  • 1

    1

  • IMG_20180606_114414

    IMG_20180606_114414

  • 20180606_111640

    20180606_111640

  • IMG_20180606_114409

    IMG_20180606_114409

  • 20180606_111627

    20180606_111627

 
 

Naslednja stran »

Sodelujte v projektu»Coca-Colina priložnost za mlade«.

17. 04. 2019

Coca-Colina priložnost za mlade

Brezplačne izobraževalne delavnice v krajih po Sloveniji

Prihodnost je tvoja!

Si želiš samozavestneje in bolj pogumno zakorakati v poklicno prihodnost? Potrebuješ nekaj znanja, vzpodbude in nasvetov, ki ti bodo pomagali, da zasiješ na trgu dela? Si polnoleten in si želiš pridobiti nova znanja? Če kimaš na vsa vprašanja, lahko odgovore najdeš v programu »Coca-Colina priložnost za mlade«.

O PROJEKTU

»Coca-Colina priložnost za mlade« je iniciativa, ki jo je razvilo podjetje Coca‑Cola HBC Slovenija v sodelovanju s podjetjem Adecco Slovenija in že drugo leto zapored nudi podporo mladim pri doseganju njihovih poklicnih ambicij. Osredotoča se predvsem na mlade, ki so dopolnili 18 let. Program je sestavljen iz dvodnevnih brezplačnih izobraževalnih delavnic, na katerih bodo mladi skozi praktične delavnice usvajali življenjske veščine in poslovna znanja, ki jim bodo v pomoč pri osebnem razvoju, iskanju zaposlitve in večji konkurenčnosti na trgu dela.

PRIDOBI ZNANJE

Udeleži se dvodnevnih brezplačnih izobraževalnih delavnic v enem izmed petih mest po Sloveniji in pridobi življenjske veščine ter poslovna znanja, s katerimi boš lahko bolj suvereno in prepričljivo nastopal na trgu dela.

Datumi in lokacije:

  • Ljubljana: 17. – 18. april
  • Maribor: 15. – 16. maj
  • Novo mesto: 22. – 23. maj
  • Murska Sobota: 29. – 30. maj
  • Koper: 5. – 6. junij

PRIDOBI SAMOZAVEST V DRUŽBI VRHUNSKIH PREDAVATELJEV

Na delavnicah boš pridobil/-a uporabne nasvete strokovnjakov s področja psihologije, zaposlovanja, prodaje in marketinga ter poslovnega sveta, ki ti bodo pomagali do večje samozavesti.

Znanje bodo z mladimi delili izkušeni predavatelji: mag. Aleš Vičič, psiholog, ki je že 20 let eden od vodilnih strokovnjakov za psihološko pripravo športnikov in vodi delavnice na temo izboljšanja učinkovitosti za ključne kadre v podjetjih; Nastasija Alt, kadrovska svetovalka v podjetju Adecco Slovenija, ki se posveča predvsem iskanju in selekciji kadrov za višje in zahtevnejše pozicije v podjetjih; Borut Rozman, vodja prodaje v podjetju Coca-Cola HBC Slovenija, ki skrbi za razvoj prodajne ekipe ene največjih blagovnih znamk na svetu in Matija Goljar, vodja Ustvarjalnika, prvega pospeševalnika mladinskega podjetništva v Sloveniji, ki svoje znanje deli tudi na Univerzi Watson v Združenih državah Amerike. Na vsaki delavnici pa se bodo mladim pridružili tudi uspešni Slovenski podjetniki, ki bodo predstavili svojo podjetniško zgodbo.

PRIDOBI CERTIFIKAT

Poleg novega znanja in uporabnih veščin boš po zaključeni delavnici prejel/-a certifikat o opravljenem izobraževanju.

PRIJAVA

Do udeležbe na delavnici te loči le še spletna prijava, ki jo lahko v nekaj korakih izpolniš na tem naslovu.

Informacije tudi na povezavah:

https://www.facebook.com/priloznostzamlade/

https://www.facebook.com/events/338975743396840/

 
 

Razstava torbic diplomantke Maxi Tavčar v Galeriji KAR=IN – 11. april 2019

10. 04. 2019

Vljudno vas vabimo na odprtje razstave torbic diplomantke oblikovanja tekstilij in oblačil Maxi Tavčar, ki bo v četrtek, 11. aprila 2019 ob 19.00 uri v Galeriji KAR=IN v Ljubljani, na Tavčarjevi 3.

Maxi Tavčar je diplomsko delo izdelala pod mentorstvom izr. prof. Tanje Devetak. Inspiracijo pri oblikovanju je iskala v sodobnih arhitekturnih fasadah, ki jih je na inovativen način prenesla v sodobne forme torbic.

Razstava bo odprta do 24. aprila 2019.

Prijazno vabljeni k ogledu!

 
 

Arhitekturni festival ODPRTE HIŠE SLOVENIJE – prostovoljstvo

26. 03. 2019

Prejeli smo:

Si želiš izkušnje na področju javnega nastopanja in organizacije? Spoznati nove prijatelje, arhitekte, investitorje? Prijavi se za prostovoljca/ko na arhitekturni festival Odprte hiše Slovenije.

Kaj obsega tvoje delo na festivalu Odprte hiše Slovenije?
– ogledaš si svoje izbrane objekte na spletni strani OHS
– pred dogodkom pokličeš arhitekta ter lastnika objekta (na katerem si prisoten/na), s katerima preveriš datum, uro ogleda in morebitne podrobnosti o samem ogledu
– na ogled prideš malo pred začetkom, preveriš prisotnost obiskovalcev ter jih pozdraviš v imenu festivala OHS
– tekom ogleda skrbiš za red, ujameš lepe trenutke s kakšnimi fotografijami ter izpolniš kratko poročilo o samem ogledu

Kaj pridobiš v zameno za tvojo pomoč?
– prost vstop za 2 osebi v izbrane muzeje
– potrdilo o udeležbi na festivalu Odprte hiše Slovenije kot prostovoljec
– povabljen/a si na otvoritev festivala
– priložnost spoznati mednarodno uveljavljene arhitekte
– imaš dobro referenco, ki jo lahko uporabiš za svoj CV
– izobraževanje o javnem nastopanju
– prejmeš priročno vrečko

Pridruži se nam za nove izkušnje in znanja na tej povezavi:

https://goo.gl/M1xbxK

 
 

Univerzitetni inkubator Primorske vabi na Podjetniške lifestyle večere

11. 01. 2019

Univerzitetni inkubator Primorske vas obvešča o možnosti udeležbe na podjetniških večerih v Kopru in sicer:

UIP Univerzitetni razvojni center in inkubator Primorske v sodelovanju z Agencijo SPIRIT v okviru Programa podpornih storitev subjektov inovativnega okolja v Republiki Sloveniji v letih 2018 in 2019 »SIO 2018-2019« organizira PROGRAM TEMATSKIH DOGODKOV ZA START-UP IN LIFESTYLE PODJETNIKE.
Namen dogodkov je, da se udeleženci delavnic spoznajo s ključnimi podjetniškimi temami, ter izkušnje prenesejo tudi v lastno podjetniško pot. Ključen del dogodkov je tudi izmenjava izkušenj med podjetniki za lažji nadaljnji razvoj lastnega podjetja. Na skupno petih (5) tematskih dogodkih bodo predstavljene ključne podjetniške teme – kako na trg, kako do virov financiranja, gradnja »lifestyle« podjetij brez tveganega kapitala itd.. Dogodki bodo organizirani v sodelovanju z Janom Isakovičem, povabljeni pa bodo tudi gostje z bogatimi izkušnjami na teh področjih.

Program dogodkov:

Dogodek Datum Tematika
1 17. 1. 2019 »Hitro na trg«: Prodaja izdelkov in storitev na izbranih trgih, posebnosti različnih trgov (B2B, B2C), izkušnje in priporočila za uspešen prodor na trge.
2 31. 1. 2019 »Kako do sredstev?« Viri financiranja, kako prepoznati učinkovit vir financiranja za svoj poslovni model ter kako pridobiti financiranje v praksi. Je smiselno hoditi na »pitch« tekmovanja in startup sejme? Kako izbrati pravi pospeševalnik? Kako do razpisnih sredstev?
3 14. 2. 2019 »Vsi ne potrebujejo VC-jev«: Gradnja Lifestyle business, razlika med start-up in lifestyle business, značilnosti in prednosti tega tipa podjetništva.
4 28. 2. 2019 »Skupaj gre lažje«: Iskanje soustanoviteljev in zaposlenih, gradnja in vodenje teamov v novih podjetjih
5 14. 3. 2019 »Hardware is hard«. Posebnosti razvoja in trgov izdelkov s poudarkom na strojnih tehničnih izdelkih.

Vsi dogodki se bodo odvijali v prijetnem okolju Bara Cameral na Čevljarski ulici v Kopru na Čevljarska 14. Število mest je omejeno na največ 20 udeležencev. Prisotnost je zato potrebno sporočiti na e-mail naslov info@uip.si najkasneje do dneva izvedbe dogodka do 12h.

Več informacij:

Lara Pirc, odnosi z javnostmi
UIP Univerzitetni razvojni center in inkubator Primorske d.o.o.
University development center and university incubator of Primorska Ltd.
Osrednja inkubacijska pisarna Koper
Čevljarska 27
6000 Koper
Tel: +386 41 704 507
www.uip.si

 
 

Center mladih Koper iščem udeležence za mladinsko izmenjavo European Bandcamp 2019

11. 01. 2019

Iz Centra mladih Koper smo prejeli:

Iščemo udeležence: Mladinska izmenjava “European Bandcamp” v Nemčiji, na Portugalskem in v Sloveniji

Center mladih Koper išče 8 udeležencev/-k  za mladinsko izmenjavo European Bandcamp, ki bo v tem letu v treh državah (Nemčija, Portugalska in Slovenija).

EUROPEAN BANDCAMP

  1. February 25th – March 3rd 2019 – Soziokulturelles Zentrum “Die VILLA”  in Leipzig, Germany
  2. July 23th – July 29th 2019 – Casa da Juventude in Amarante, Portugal
  3. October 14th – October 21rst 2019 – Center mladih Koper in Koper, Slovenia

Ime projekta: Solidarity connects Europe – New pathways for youth work, European Bandcamp (del programa ERASMUS+)

Nosilec projekta: Villa Keller

Partnerji projekta: Casa de juventude, Amarante, Center mladih Koper

Starost udeleženca/-ke: 16. – 19. let

Datum in kraj:

  1. 25. 2. – 3. 3. 2019, Leipzig, Nemčija
  2. 23. – 29. 7. 2019,  Amarante, Portugalska
  3. 14. – 21. 10. 2019, Koper, Slovenija

Projekt je financiran iz programa ERASMUS +. Gostitelj krije stroške organizacije, namestitve, prehrane in prevoza iz Kopra do ciljnega mesta.

Za udeležence/-ke je priporočljivo, da imajo seboj žepnino, s katero bodo pokrili stroške osebnega nakupa (npr.: razglednice, spominki, čaj/kakav …).

Mladinsko izmenjavo bo spremljal mladinski delavec ali socialni pedagog in profesionalni glasbenik.

V prijavnici označite mladinsko izmenjavo, ki bi si je želeli udeležiti. Priporočeno je, da spremljamo udeležence skozi vse tri izmenjave in tako učinkoviteje povežemo skupine.

Vse zainteresirane vabimo, da izpolnite prijavnico do 17. januarja 2019.

 
 

Dan odprtih vrat slovenskih startup in tehnoloških podjetij – 11. 1. 2019

08. 01. 2019

Prejeli smo:

Drage študentke in študenti,

Radi bi vas spomnili, da vse trdo delo, pot in solze, ki ste jih vlagali v svoje izobraževanje vendar niso bili zaman.

Slovenska tehnološka podjetja bodo odprla svoje magične portale in vam omogočila, da raziščete svet najboljših med najboljšimi v veji novega IT-ja. Če se, drage študentke in dragi študenti, vidite v digitalnem/spletnem/mobilnem/podatkovnem/hardverskem/…/ poslu po končanih študentskih dneh, je to idealna priložnost, da v živo spoznate delovna okolja in kakšen je tipičen dan v pisarni.

STARTUP CRAWL – Dan odprtih vrat, se bo zgodil ta petek 11. 1. 2019

Osebno boste lahko poklepetali z razvijalci, oblikovalci, projektnimi vodjami, 3D animatorji, uredniki in produktnimi vodjami, strokovnjaki za monetizacijo, community managerji in vašimi študentskimi kolegi, ki že izvajajo svoje prve velike korake znotraj inovativnih ekip.

Osnovna ideja Startup Crawl dneva je študentom prikazati kakšno je sodobno tehnološko podjetje in odpreti novo okno za iskanje zaposlitvenih priložnosti v tem sektorju, obenem pa jasno vidijo kaj lahko pričakujejo kot bodoči člani mladih inovativnih ekip.

Podjetja bodo po vsej verjetnosti poskrbela za prigrizke in pijačo!

Ne bodo pa priskrbela opravičil za izostanke od predavanj in vaj!

Uporabni linki za deljenje:

Spletna stran: http://www.startupjob.si/startup-crawl/ Brezplačne vstopnice na Eventbritu: http://bit.ly/FreeCrawl Facebook stran: https://www.facebook.com/events/217535062491922/

Se vidimo na #StartupCrawlSI!

 
 

KARIERNI DAN FD 18

21. 11. 2018

V petek, 23.11.2018 je na Fakulteti za dizajn potekal Karierni dan, na katerem so sodelovali predstavniki podjetij in institucij, ki so študentom FD predstavili možnosti sodelovanja. Predstavila so se podjetja Poke studio, Mizarstvo Markelj, Outfit 7, Muzej za arhitekturo in oblikovanje in  Akron  d.o.o.

K predstavitvi smo povabili tudi našo diplomantko in uspešno oblikovalko, ki ustvarja odlične modne zgodbe, Evgenijo Zafirovsko.

Povabljeni gosti so s študenti delili tudi svoje izkušnje pri oblikovanju lastnih kariernih poti, težave s katerimi so se srečevali ter občutke veselja in ponosa ob uspešno realiziranih projektih. Prav te informacije so za študente, ki šele vstopajo na trg dela, neprecenljive.

Galerija

  • dig

    dig
    IMG_20181123_101855

  • dav

    dav
    IMG_20181123_091130

  • sdr

    sdr
    IMG_20181123_094311

  • dig

    dig
    IMG_20181123_115220

  • dig

    dig
    IMG_20181123_101910

  • dig

    dig
    IMG_20181123_112438

  • dig

    dig
    IMG_20181123_115215

  • dig

    dig
    IMG_20181123_115249

  • sdr

    sdr
    IMG_20181123_091221

  • dav

    dav
    IMG_20181123_091146

  • dig

    dig
    IMG_20181123_094335

  • dav

    dav
    IMG_20181123_102115

  • dig

    dig
    IMG_20181123_112413

  • dig

    dig
    IMG_20181123_112421

  • dig

    dig
    IMG_20181123_105959

 
 

KARIERNI DAN NA FD – 23.11.2018

16. 11. 2018

Na Fakulteti za dizajn bo v petek, 23.11.2018, potekal KARIERNI DAN, namenjen predvsem študentom zaključnih letnikov. Vabljeni pa ste seveda vsi, ki si želite konkretnejših priporočil glede možnih kariernih poti, po zaključku študija. Karierni dan bo potekal med 9.00 in 13.00 uro, v predavalnici 7.

Z nami bodo predstavniki različnih podjetij: POKE STUDIO, MIZARSTVO MARKELJ, AKRON, MUZEJ ZA ARHITEKTURO IN OBLIKOVANJE ter predstavnik podjetja OUTFIT 7.

Svojo blagovno znamko in delo bo predstavila naša diplomantka EVGENIJA ZAFIROVSKI.

Predstavitev podpornega okolja pri oblikovanju lastne karierne poti pa bo izvedel Univerzitetni razvojni center in inkubator Primorske ( UIP).

Vabljeni k aktivnemu sodelovanju!

 
 

Modna revija Fakultete za dizajn na LJFW

30. 10. 2018

Modna revija Fakultete za dizajn na ljubljanskem tednu mode – LJFW 2018 

6. novembra 2018 so se ob 16.00 uri na modni reviji Ljubljanskega tedna mode (LJFW 2018) v Viba filmu v Ljubljani predstavili študenti prvega, drugega in tretjega letnika Fakultete za dizajn, pridružene članice Univerze na Primorskem iz smeri Tekstilije in oblačila, ki so skozi različne tematike raziskovali trajnostne pristope pri oblikovanju in razvoju oblačil.

Študenti 1. letnika so se pod mentorstvom izr. prof. Tanje Devetak, predstavili s kolekcijo oblačil 1986-2016, ki se je inspirativno navezovala na 50. obletnico študentskih nemirov leta 1968. Raziskovali so družbeni kontekst takratnega časa in njihovo videnje današnjih korelacij v odnosu mladi in družba. Pri razvoju kolekcije oblačil so poseben poudarek namenili pomenu kulturnega parametra, ki ga oblačilo izraža poleg svoje vizualne sporočilnosti. Proces je vključeval preoblikovanje uporabljenih starih oblačil.

Študenti 2. letnika so se pod mentorstvom izr. prof. Metoda Črešnarja, MA CSM in višje predavateljice Martine Šušteršič najprej predstavili s kolekcijo pletenih oblačil v duhu časa Bauhausa. Pod mentorstvom izr. prof. Metoda Črešnarja, MA CSM in višje predavateljice Almine Duraković, mag. diz. so se študenti 2. letnika predstavili še s kolekcijami BEESpace, ki so se navezovale na razglasitev svetovnega dneva čebel ob hkratnem raziskovanju trajnosti, ročnih tehnik in tehnik krojenja, ki zagotavljajo minimalne odpadke uporabljenih tekstilij. Z razvitimi kolekcijami oblačil so predstavili svoj pogled na izbrano temo in se znotraj mode ter oblikovanja tekstilij in oblačil na individualen način posvečali temeljnim problemom in izzivom aktualnega časa.

Pod mentorstvom izr. prof. Mateje Benedetti so se študenti 3. letnika predstavili z recikliranimi visokomodnimi oblačili Recycled Couture ter samostojnimi kolekcijami oblačil z lastnimi zgodbami, s katerimi so kritično obravnavali ne samo naše, temveč tudi širše okolje.

Mentorji:

izr.prof. Tanja Devetak – 1. letnik

izr.prof. Metod Črešnar, MA CSM – 2. letnik

Almina Durakovič, mag. dizajna, višji pred. – 2. letnik – tekstilni vzorci

Martina Šušteršič, višji pred. – 2. letnik – pletenine

izr.prof. Mateja Benedetti – 3. letnik

Strokovna pomoč pri razvoju oblačil – Lidija Rotar

Stajling (2. letnik): Peter Movrin, MA CSM, mag. obl., izr.prof. Metod Črešnar, MA CSM

Študenti 1. letnika, ki so se predstavili na modni reviji:

Tanja Novak, Hana Jerlah, Katja Tonković, Elisa Camara, Monika Primc, Matej Zorman in Matic Habicht.

Študenti 2. letnika, ki so se predstavili na modni reviji:

Manca Stopar, Valentina Kolander, Margherita Cenzon, Nataša Skerk, Žaklina Rožič, Urška Kovač, Neža Plestenjak, Nea Težak, Gaia Kavčič, Katja Varelija, Jasmina Ajdnik, Maja Vranjek, Anja Matičič in Aja Kocjančič.

Študenti 3. letnika, ki so se predstavili na modni reviji:

Natalija Lesjak, Carmen Arlić, Suzana Bičanič, Erika Korošec, Estera Rezar in Jan Brovč.

Iskrene čestitke vsem študentom, mentorjem in ostalim sodelavcem!

Utrinki iz LJFW modne revije:

https://www.facebook.com/pg/ljfwofficial/photos/?tab=album&album_id=1399510733512228&__tn__=-UCH-R

Prispevek na rtslo.si:

http://www.rtvslo.si/zabava/moda/foto-mladi-talenti-slovenske-mode-se-predstavijo/471051?fbclid=IwAR00Sgh4GQiBqoyZ6dLndrr2UtQvjV0fGasKLKNTUrtyfZZrcQdUtGTExL8

Prispevek v oddaji Dan (od 5 minute naprej, intervju s študentom Jan Brovčem):

https://www.facebook.com/oddajaDan/videos/1985362448422880/

 
 

CZK napoveduje delavnico Nikole Sekulovića

05. 10. 2018

Iz Centra za kreativnost (MAO) smo prejeli:

 24.10.2018 | Delavnica | Predavanje | Koncert

Prenos veščin: Nikola Sekulović

Muzej za arhitekturo in oblikovanje, Pot na Fužine 2, Ljubljana

Na drugem dogodku iz sklopa svetovalnih delavnic in predavanj Prenos veščin, na katerih vsak mesec predstavljamo izkušnje in pot uveljavljenih slovenskih oblikovalcev in ustvarjalnih podjetnikov, ki delujejo v kulturnem in kreativnem sektorju, bo svoje izkušnje in poglede predstavil Nikola Sekulović, uveljavljeni glasbenik in promotor.
Ob 10.00: Delavnica z Nikolo Sekulovićem.

Glasbeniki prek spletne prijave predhodno pošljejo svojo kratko predstavitev, svoje demo posnetke ali povezave na svoje posnetke ter opis kariernega izziva. Na podlagi teh jim bo Nikola osebno svetoval. Število udeležencev na delavnici je omejeno na 12, zato se čim prej prijavite. Prijave zbiramo do 10. oktobra 

Ob 18.00: Predavanje Težko je biti glup – konkurenca je prevelika, na katerem bo Nikola Sekulović govoril o glasbeni industriji, o stanju na trgu v segmentu glasbe danes in o vstopanju na ta trg.
Ob 20.00: Koncert skupine Mart na dvorišču gradu Fužine.

Predavanje in koncert sta javna in odprta, predhodne prijave niso potrebne. Vljudno vabljeni!  Več o dogodku >>

 
 

Design Dialog – World Habitat Day.

26. 09. 2018

V ponedeljek, 1. oktobra je Fakulteta za dizajn v sodelovanju z RC31, Razvojni center kreativne pohištvene industrije, organizirala Design Dialog – World Habitat day , kjer smo izmenjali nekaj misli v počastitev Svetovnemu dnevu habitata.

Galerija:

  • 1

    1

  • IMG_6593

    IMG_6593

  • IMG_6586

    IMG_6586

  • IMG_6596

    IMG_6596

  • IMG_6588

    IMG_6588

  • IMG_6595

    IMG_6595

  • IMG_6615

    IMG_6615

  • IMG_6584

    IMG_6584

  • IMG_6603

    IMG_6603

Plakat:

Snemi datoteko (PDF, 1.14MB)

 
 

Razstava Heksagon in predstavitev izdelkov PKP projekta

24. 09. 2018

RAZSTAVA HEKSAGON IN PREDSTAVITEV IZDELKOV PROJEKTA PKP – Čebelarstvo kot izziv za sodobno oblikovanje v Slovenskem etnografskem muzeju

V četrtek, 27. septembra 2018, je v Slovenskem etnografskem muzeju potekala otvoritev razstave Heksagon, kjer so čebele doma ter predstavitev izdelkov, kateri so nastali v sklopu projekta PKP – Čebelarstvo kot izziv za sodobno oblikovanje, ki ga izvaja Fakulteta za dizajn, pridružena članica Univerze na Primorskem.

V interdisciplinarnem projektu so sodelovali študenti Fakultete za dizajn, pridružene članice Univerze na Primorskem, iz smeri Notranja oprema, Vizualne komunikacije in Dizajn Management, študenta Naravoslovnotehniške fakultete Univerze v Ljubljani, podjetje Medom d.o.o. ter Slovenski etnografski muzej. Pod mentorstvom izr. prof. dr. Damjane Celcar, doc. Jane Mršnik, Sonje Kogej Rus ter Gorazda Trušnovca so študenti pripravili prostorsko instalacijo Heksagon ter oblikovali izvirne izdelke in spominke, v katerih se zrcalijo tradicija čebelarstva, skrb za ohranitev slovenskih čebel in možnosti uporabe čebeljih pridelkov.

V prostorsko inštalacijo Heksagon, ki je del vzporednega programa osrednje razstave Kjer so čebele doma v Slovenskem etnografskem muzeju, so postavljeni objekti in mikroskopski vzorci čebel, čebeljih pridelkov in izdelkov ter rastlin, ki na abstraktne načine interpretirajo čebelji svet. Način doživljanja prostora je prepuščen opazovalčevi domišljiji. Namen razstave je prebuditi zavedanje o pomenu čebel za obstoj človeštva in narave.

Projekt Po kreativni poti do znanja (PKP) izvaja Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad Republike Slovenije in ga sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.

Partnerji projekta:

Fakulteta za dizajn, pridružena članica Univerze na Primorskem

Medom, spletna trgovina d.o.o.

Slovenski etnografski muzej

Sodelujoči študenti:

Iva Davidovič (FD), Patricia Eržen (FD), Nina Glavič (NTF UL), Lovro Ivančić (NTF UL), Miran Juriševič (FD), Zala Marinčič (FD), Nika Prosen (FD), Nuša Willenpart (FD)

Mentorji:

Izr.prof. dr. Damjana Celcar, doc. Jana Mršnik, doc. Mojca Perše, Sonja Kogej Rus, Marko Mršnik in Gorazd Trušnovec.

Vljudno vabljeni k ogledu v Slovenski etnografski muzej!

  • IMG_1496

    IMG_1496

  • IMG_1506

    IMG_1506

  • IMG_1514

    IMG_1514

  • 20180927_185220

    20180927_185220

  • 20180927_190001

    20180927_190001

  • IMG_1500

    IMG_1500

  • 20180927_175534

    20180927_175534

  • IMG_1515

    IMG_1515

  • IMG_1508

    IMG_1508

  • 20180927_175455

    20180927_175455

  • IMG_1519

    IMG_1519

  • 20180927_175508

    20180927_175508

  • 20180927_184650

    20180927_184650

  • IMG_1516

    IMG_1516

  • IMG_1493

    IMG_1493

  • IMG_1490

    IMG_1490

  • 20180927_184743

    20180927_184743

  • 20180927_184732

    20180927_184732

 
 

PREDSTAVITEV NA CELJSKEM SEJMU MOS

18. 09. 2018

V sredo 12.9. 2018 smo se v okviru projekta “Po kreativni poti do praktičnega znanja” predstavili na sejmu MOS. Na razstavni prostor Javnega štipendijskega, razvojnega, invalidskega in preživninskega sklada Republike Slovenije, so nas povabili kot primer dobre prakse. Obiskovalcem sejma smo se predstavili z dvema projektoma in sicer projektom za podjetje Alples z naslovom “Pohištvo za mala stanovanja” in s projektom “Čebelarstvo kot izziv za sodobno oblikovanje” ki so ga študenti delali za podjetje Medom.

Prispevek:

  • IMG_20180912_112413

    IMG_20180912_112413

  • IMG_20180912_161221

    IMG_20180912_161221

  • IMG_20180912_114153

    IMG_20180912_114153

  • IMG_20180912_112951

    IMG_20180912_112951

  • IMG_20180912_114243

    IMG_20180912_114243

  • IMG_20180912_161245

    IMG_20180912_161245

  • IMG_20180912_112915

    IMG_20180912_112915

 
 

Tečaj Modno komuniciranje

03. 09. 2018

NOVA KARIERA V MODNI INDUSTRIJI

Iščete nove priložnosti v modni industriji? Želite povečati svoje zaposlitvene možnosti po koncu študija modnega oblikovanja? Ste zaposleni v modni industriji, pa želite povečati uspešnost prodaje? Bi radi postali modni blogger? Šola modnega komuniciranja združuje nepogrešljiva znanja za vse  tiste, ki si želijo kariero v modni industriji, pa jih klasično modno oblikovanje ne zanima.

MODNO KOMUNICIRANJE

V zadnjih desetih letih je na področju trendov v modni industriji prišlo do korenitih sprememb, ki producirajo povsem nove, sodobne modne principe. Vloga modnega oblikovalca, čeprav še vedno nujna, postaja vse manj pomembna, med tem, ko vodilno vlogo prevzemajo načini novega vizualnega modnega komuniciranja. Blagovne znamke se namesto pred vprašanjem, kako oblikovati določeno oblačilo, znajdejo pred vprašanjem, kako to oblačilo (ki ga imajo v ponudbi tudi vse ostale konkurenčne blagovne znamke enakega cenovnega razreda) prodati. Odgovor na to tiči v modnem vizualnem komuniciranju. Slednji tako postaja nujni podaljšek modnega oblikovanja in nepogrešljivi del modnega biznisa. Nova situacija zahteva razvoj drugačnih sposobnosti in znanj, ki jih študij modnega oblikovanja ne zagotavlja, zato v tujini že desetletje obstaja vrsta sodobnih smeri modnega študija. Šola modnega komuniciranja ponuja pridobivanje znanja na področju ključnih konceptov modnega komuniciranja kot so modni stilizem, vizualni merchandising, razumevanje modnega kupca in sodobni fenomen modnega blogginga ter s tem udeležencem odpira vrata pri pridobivanju novih zaposlitvenih možnosti.

Šola je namenjena:

  • Dijakom in študentom modnega oblikovanja, ki želijo svoje znanje nadgraditi s sodobnimi znanji modnega komuniciranja in s tem povečati kasnejšo možnost zaposlitve v modni industriji
  • Zaposlenim v modni industriji (prodajalcem, svetovalcev, vodjem blagovnih znamk ali trgovin, komercialistom, aranžerjem..), ki želijo s pomočjo izpopolnjenih modno komunikacijskih znanj povečati uspešnost prodaje
  • Vsem brez predhodne modne izobrazbe, ki želijo spremeniti kariero, kot tudi tistim, ki šele vstopajo na trg dela v modni industriji.

Cilj šole: Osvojiti ključna znanja povezana z modnim komuniciranjem, ki bodo pripomogla k novim zaposlitvenim možnostim na trgu mode.

 Opis: Program je sestavljen iz petih predmetov, pri čemer vsak vsebuje teoretični in praktični del, pri katerem udeleženci pridobljeno teoretično znanje uporabijo tudi v praksi. Udeleženci se srečajo tudi z vodilnimi profesionalci s posameznega področja – gostujočimi predavatelji, ki bodo z njimi delili svoje dragocene izkušnje in nasvete.

Poleg tega udeleženci dobijo tudi edinstveno priložnost sodelovanja pri dejanskih modno komunikacijskih projektih s čimer pridobijo uvid v delovanje modnega kolesja.

Program vodi Tea Hegeduš, mag. strateškega tržnega komuniciranja, dolgoletna urednica revije Gloss, z več kot 20 letnimi izkušnjami na področju modnega stilizma, kreativnega vodenja,  vizualnega merchandising in modnega novinarstva.

Program, ki traja 80 ur bomo izvajali enkrat tedensko v popoldanskem času in sicer med 16.30 in 20.30 uro.

Cena: Cena šole znaša 854,0 0 eur. Nudimo  tudi plačevanje na 3 obroke.


Vsebina programa

PREDMET 1: Uvod v modno komuniciranje (5ur)

PREDMET 2: Razumevanje modnega porabnika (15 ur)

Teoretični del (10 ur)

  • Porabnikovo vedenje v povezavi z modo
  • Zunanji dejavniki vpliva na modnega porabnika
  • Notranji dejavniki vpliva na modnega porabnika

Praktični del (5 ur)

  • Delo na samostojni projektni nalogi

PREDMET 3: Modni styling (40 ur)

Teoretični del (20 ur)

  • Uvod v modno stiliranje
  • Osnovne zakonitosti dobrega stila
  • Kako oblačiti druge
  • Fotografsko stiliranje
  • Stiliranje za modne revije
  • Osebno stiliranje
  • Stiliranje v zabavni industriji
  • Management videza

Praktični del (20 ur)

  • Delo na samostojni projektni nalogi
  • Praktično usposabljanje na terenu

PREDMET 4: Vizualni merchandising (15 ur)

Teoretični del (10 ur)

  • Principi vizualnega merchandisinga
  • Pravila kompozicija, teksture, barve, osvetlitve
  • Oblikovanje porabnikove nakupovalne izkušnje
  • Principi planiranja in razstavljanja
  • Oblikovanje vizualnih konceptov

Praktični del (5 ur)

  • Delo na samostojni projektni nalogi

PREDMET 4: Modni blogging (5 ur)

  • Fenomen modnega blogginga
  • Vpliv modnih bloggerjev
  • Kako postati blogger
  • Orodja modnega blogginga

Prijava:














V primeru odpovedi tečaja:
–  deset  (10) dni pred pričetkom se prijavljenemu kandidatu zaračuna 40% cene
–  pet  (5) dni pred pričetkom se prijavljenemu kandidatu zaračuna 70% cene
–  manj kot pet dni pred pričetkom se prijavljenemu kandidatu zaračuna 90% cene

V primeru, da bo na tečaj Modno komuniciranje prijavljenih manj kot deset oseb, si pridržujemo pravico do odpovedi le te z vračilom polne kotizacije. O morebitni odpovedi vas bomo obvestili vsaj deset dni pred pričetkom.

Račun vam bomo poslali na vaš naslov in sicer v roku petih dni po oddani prijavi,  z rokom plačila osmih dni.

Za vse dodatne informacije se, prosimo, obrnite na:

Petra Kocjančič
E-pošta: petra.kocjancic@fd.si
Telefon: 059 23 5004

 
 

Tečaj Oblikovanje nakita

03. 09. 2018

PROGRAM: OBLIKOVANJE NAKITA

Na Fakulteti za dizajn bomo v  mesecu oktobru 2019 v okviru vseživljenjskega učenja organizirali enoletni tečaj OBLIKOVANJE NAKITA v obsegu 120 ur.

Tečaj bomo izvajali enkrat tedensko v popoldanskem času in sicer med 16.30 in 20.30 uro od oktobra do meseca maja na Gerbičevi ulici 51 v Ljubljani.

Cena 120 urnega tečaja znaša 846,00 eur.

Vsebina programa:

Teoretični del (skupaj 30 ur):

V teoretičnem delu udeleženci pridobijo znanje o osnovah oblikovanja nakita, njegovem zgodovinskem razvoju in značilnosti posameznih zgodovinskih obdobij. Seznanijo se z različnimi vrstami nakita in njegovih specifikah. Spoznajo njegovo družbeno vlogo in funkcije. Spoznajo sodobne trende v umetnosti oblikovanja nakita. Razumejo povezavo med sodobno umetnostjo in nakitom ter hibridnost povezovanja nakita z drugimi vrstami umetnosti in tehnologijo. Razvijejo spretnosti uporabe različnih orodij za izdelavo nakita in poznajo osnovne tehnike izdelovanja nakita ter uporabe različnih materialov kot so papir, les, tekstil in kovina.

  • definiranje in terminologija različnih vrst nakita
  • osnovno poznavanje zgodovinskega razvoja nakita širše in specifično področja umetniškega nakita
  • poznavanje značilnosti nakita v posameznih zgodovinskih obdobjih
  • razumevanje namena in funkcij nakita
  • razumevanje koncepta okraševanja telesa
  • razumevanje konceptualnega razmišljanja v nakitu
  • poznavanje osnovnih tehnik izdelave nakita
  • poznavanje uporabe različnih vrst materialov za izdelavo nakita

Praktični del (skupaj 90 ur):

  1. Odrezovanje, kovanje, valjanje in upogibanje (30 ur)
  • osnovni postopki ročnega odrezavanja, ki so značilni za izdelavo nakita
  • plastično preoblikovanje žice in pločevine
  • različni načini krivljenja žice
  • spoznavanje značilnosti in potrebna orodja za upogibanje kovine
  • tehnika kovanja nakita
  • izdelava lastnih kosov nakita od ideje do izvedbe
  1. Postopek spajanja kovin (30 ur)
  • spoznavanje različnih vrst in značilnosti orodij, ki se uporabljajo pri spajanju kovine
  • spoznavanje postopkov toplotne obdelave kovin
  • osnovne tehnike spajanja pri izdelavi nakita
  • postopki ročne obdelave preoblikovanja kovin
  • spoznavanje končnih tehnik obdelave ulitega izdelka s končnimi tehnikami, kot je piljenje
  • izdelava lastnih kosov nakita od ideje do izvedbe
  1. Postopek ulivanja srebrnega nakita (30 ur)
  • spoznavanje lastnosti vlivanja in strjevanja plemenitih kovin in njihovih zlitin
  • spoznavanje značilnosti in uporabnost postopkov uporabe voska za odlivanje
  • spoznavanje končnih tehnik obdelave ulitega izdelka s končnimi tehnikami, kot je brušenje
  • spoznavanje končnih tehnik obdelave ulitega izdelka s končnimi tehnikami, kot je poliranje,
  • spoznavanje končnih tehnik obdelave ulitega izdelka s končnimi tehnikami, kot je matiranje
  • izdelava lastnih kosov nakita od ideje do izvedbe

Prijava:














V primeru odpovedi tečaja:
–  deset  (10) dni pred pričetkom se prijavljenemu kandidatu zaračuna 40% cene
–  pet  (5) dni pred pričetkom se prijavljenemu kandidatu zaračuna 70% cene
–  manj kot pet dni pred pričetkom se prijavljenemu kandidatu zaračuna 90% cene

V primeru, da bo na tečaj Oblikovanje nakita prijavljenih manj kot deset oseb, si pridržujemo pravico do odpovedi le te z vračilom polne kotizacije. O morebitni odpovedi vas bomo obvestili vsaj deset dni pred pričetkom.

Račun vam bomo poslali na vaš naslov in sicer v roku petih dni po oddani prijavi,  z rokom plačila osmih dni.

Za vse dodatne informacije se, prosimo, obrnite na:

Petra Kocjančič
E-pošta: petra.kocjancic@fd.si
Telefon: 059 23 5004

 
 

Tečaj Oblikovanje prostora 1 – Stanovanjski objekti

02. 09. 2018

Na Fakulteti za dizajn bomo v  mesecu oktobru 2018 v okviru vseživljenjskega učenja organizirali tečaj OBLIKOVANJE PROSTORA 1 – Stanovanjski objekti v obsegu 120 ur.

Tečaj bomo izvajali v popoldanskem času in sicer med 16.30 in 20.30 uro.

Cena:

Cena tečaja znaša 846,00 eur. Nudimo  tudi plačevanje na 10 obrokov, torej znaša mesečni obrok 84,60 eur.

V kolikor bo prijavljenih manj kot 10 udeležencev, se tečaj ne bo izvajal.

Vsebina programa:

Teoretični del (skupaj 60 ur):

1. Materiali in postopki za oblikovanje interierjev (30 ur)

  • Pravila tehničnega risanja
    (načrti, konstrukcijska dokumentacija, standardizacija)
  • Postopki za projektiranje notranje opreme
  • Oprema stanovanjskih prostorov
    (funkcionalna ureditev, dimenzioniranje)
  • Materiali za pohištvene izdelke
    (les in lesna tvoriva, mineralne plošče, kovine, steklo, keramika, kamen, papir, kompozitni materiali, umetne snovi, tapetniški materiali…)
  • Konstrukcijske značilnosti pohištvenih elementov
    (omara, miza, postelja, stol)
  • Talne,stropne in stenske obloge

2. Teorija barv (10 ur)

Seznanjanje z osnovami likovne teorije, zakonitostmi zaznavanja barv, s psihološkimi vidiki barv in s posebnimi barvnimi pojmi.
Pri udeležencu razviti občutljivost za barvne sintezije in sposobnost
za uporabo barvnih zakonitosti pri oblikovalskem delu.
Poznavanje simbolike barv ter razumevanje atraktivnosti barv v odvisnosti od kulture, okolja in osebnostnih značilnosti posameznika.
Znanje o barvah in njihovem sozvočju preliti v barvne študije elementov.

3. Razsvetljava (10 ur)

  • Svetloba in človek
    (dojemanje svetlobe, vid, lastnosti človeškega očesa, učinkovanje svetlobe na človeka, bleščanje)
  • Fizikalne osnove svetlobe
    (dvojna narava svetlobe, pojavi pri širjenju svetlobe, kvantna teorija o svetlobi)
  • Svetloba in barve
    (barve in valovne dolžine, dojemanje barv, barva in spektralna vsebina svetlobe)
  • Naravni in umetni svetlobni viri
  • Svetilke
  • Notranja razsvetljava
    (zahteve in priporočila za notranjo razsvetljavo, načrtovanje in izvedba notranje razsvetljave)
  • Scenska razsvetljava
    (funkcionalna in efektna razsvetljava, osvetljitev zunanjih prizorišč)

4. Ergonomija (10 ur)

  • Ergonomska načela oblikovanja
    (delovna mesta in urbano okolje, interakcija človek – stroj – človek, sedeči položaj, mikroklima, delovna površina, stol, osvetlitev, hrup, vibracije).
  • Ergonomija stanovanjskega okolja
    (sanitarije, kuhinja, dnevna soba…). Prilagoditve osebam s posebnimi potrebami. Dimenzije pohištva. Vloga črk, oblik in barv v človeškem zaznavanju in dojemanju.
  • Ergonomska analiza delovnega mesta
    (bivalnega okolja, kabine osebnega vozila, prospektivne in retrospektivne tehnične (re) konstrukcije z vidika ergonomije gibal, nabava nove ergonomske opreme v delovnem in bivalnem okolju).

Praktični del (skupaj 60 ur):

1. Risanje perspektive prostora (20 ur)

Kreativno risanje črte, linije, teksture. Poznavanje in vključevanje v risbo ravnotežje, ritem, proporce, variacije in zaključek s kreativno predstavitvijo. Spoznavanje procesov oblikovanja preko literature kot individualno delo. Prostoročna perspektiva in predstavitvena tehnika aksonometrija in izometrija.

2. AutoCAD osnove (20 ur)

  • Predstavitev programa, ravninski koordinatni sistem
  • Delo z datotekami
  • Osnovne nastavitve
  • Ikone, meniji, ukazi
  • Layerji
  • Postavitev lista
  • Tiskanje
  • Praktični primeri

3. Notranja oprema prostora (20ur)

Vsebina je fleksibilna v kontekstu novih dognanj bivanja, družbenih in političnih sprememb, naravnih danosti, klimatskih sprememb…
Predmet omogoča udeležencem interdisciplinarno povezovanje različnih ved in znanosti preko praktičnih izhodišč.
Projektne naloge so zasnovane tako, da udeležencem omogočajo skupinsko kot individualno delo.
Poudarek je na trajnostnem razvoju, uporabi avtohtonih materialov, povezovanju narave in objekta v enovit in združljiv prostor, ki omogoča zdravo in harmonično bivanje.

Prijava:














V primeru odpovedi tečaja:
–  deset  (10) dni pred pričetkom se prijavljenemu kandidatu zaračuna 40% cene
–  pet  (5) dni pred pričetkom se prijavljenemu kandidatu zaračuna 70% cene
–  manj kot pet dni pred pričetkom se prijavljenemu kandidatu zaračuna 90% cene

V primeru, da bo na tečaj Oblikovanje prostora prijavljenih manj kot deset oseb, si pridržujemo pravico do odpovedi le te z vračilom polne kotizacije. O morebitni odpovedi vas bomo obvestili vsaj deset dni pred pričetkom.

Račun vam bomo poslali na vaš naslov in sicer v roku petih dni po oddani prijavi,  z rokom plačila osmih dni.

Za vse dodatne informacije se, prosimo, obrnite na:

Petra Kocjančič
E-pošta: petra.kocjancic@fd.si
Telefon: 059 23 5004

 
 

9. BORZA OBLIKOVANJA V SLOVENIJI

20. 08. 2018


Več o prijavi najdete na: http://www.pohistveni-sejem.si/za-razstavljavce/top-ideje-2018

Vsa vprašanja glede prijave in postavitve razstavnih prostorov naslovite na elektronski naslov: info@topideje.si.

 
 

ZERO WASTE FASHION DESIGN COMPETITION 2018

10. 08. 2018

POVABILO K SODELOVANJU V NATEČAJU  »ZERO WASTE FASHION DESIGN COMPETITION 2018«

INVITATION to the ZERO WASTE FASHION DESIGN COMPETITION 2018

Vabimo vas k sodelovanju v natečaju »Zero Waste Fashion Design Competition 2018«, ki ga razpisuje Fakulteta za dizajn, pridružena članica Univerze na Primorskem.

Namen natečaja »Zero Waste Fashion Design Competition« je spodbuditi mlade oblikovalce in ustvarjalce k zmanjševanju odpadkov, oblikovanju brez odpadkov, ponovni uporabi ter preoblikovanju oblačil. Odpadki postajajo v svetu čedalje večji problem, zato je prizadevanje za trajnostno oblikovanje v modni industriji izrednega pomena.

Trajnostno oblikovanje v modi se v sklopu natečaja navezuje na oblikovanje in krojenje brez odpadkov (angl. Zero waste), ponovno uporabo odpadnih ali zavrženih izdelkov in materialov ter predelavo in preoblikovanje oz. rekonstrukcijo oblačil, »upcycling« ter »recycling« oblačil in odpadkov.

KDO SE LAHKO PRIJAVI?

Na natečaju lahko sodelujejo oblikovalci in ustvarjalci od 18 leta naprej, ki izdelajo oblačila v skladu z zahtevami razpisa.

Zainteresirani ustvarjalci (prijave v skupini se ne upoštevajo) se v skladu z razpisom prijavijo do 20. septembra 2018 (do 23.59 ure).

NAGRADA IN RAZSTAVA IZDELKOV

  • Po zaključku prijavnega roka bo strokovna komisija pregledala in ocenila prispele vloge ter izbrala 5 finalistov, ki bodo v dogovorjenem roku poslali izdelana oblačila v ocenjevanje.
  • Finalisti natečaja prejmejo za nagrado udeležbo na »poletni šoli« TRAJNOSTNEGA OBLIKOVANJA, ki jo bo izvedla Fakulteta za dizajn v letu 2019 ter predstavitev izbranih oblačil na razstavi v sklopu Meseca Prostora Fakultete za dizajn in Meseca oblikovanja v Mestu oblikovanja Ljubljana.
  • Po končanem izboru bo strokovna komisija izmed 5ih finalistov razglasila zmagovalca natečaja.
  • Zmagovalec natečaja prejme za nagrado predstavitev v reviji Gloss ter promocijo izdelkov na vseh predstavitvah Fakultete za dizajn.

OBLIKOVNE IN DRUGE ZAHTEVE TER PRIJAVNA DOKUMENTACIJA

Prijavna dokumentacija se odda v digitalni obliki (glejte prijavnico spodaj).

Dokumentacija mora vsebovati datoteke za posamezen sklop (CV, moodboard, predstavitveno besedilo, skice kolekcije itd.), ki jih poimenujete po tem istem sklopu (npr: ustvari mapo z imenom “skice kolekcije” in vanjo shrani skice kolekcije). Datoteke z dokumentacijo stisnite v .rar ali . zip format.

Veljavna je elektronska prijava prispela 20. septembra 2018 do 23.59 ure. Dodatne informacije lahko dobite preko e-pošte zerowaste@fd.si. Organizator si pridržuje pravico do sprememb, če presodi, da so potrebne.

Prijavitelj predloži naslednjo dokumentacijo:

  1. Kratek CV prijavitelja in pregled dosedanjega dela (portfolio) – najpomembnejši projekti (v slikovni obliki).
  2. Kratek opis koncepta idejne zasnove kolekcije oblačil (tekstovna predstavitev kolekcije, vsaj 350 znakov brez presledkov v slovenščini ali angleščini).
  3. Predstavitveni »mood board«, ki zajema inspiracijska izhodišča, barve, reference itd.
  4. Predstavitev minimalno 4 videzov oblačil (»outfitov«) z modnimi skicami ali ilustracijami ter tehničnimi skicami z opisom detajlov in značilnosti oblačila. Čevlji in modni dodatki niso predmet natečaja.
  5. V fazi on-line prijave ni potrebno predložiti izdelanih prototipov oblačil. Predložiti je potrebno minimalno 3 fotografije (od spredaj, zadaj in ob strani) enega izdelanega oblačilnega videza (»outfita«). Fotografije morajo biti velike minimalno 1500 x 1500 dpi. Predložiti je potrebno natančno predstavitev realiziranih modelov oblačil.
  6. Oblačila morajo biti izdelana v skladu s trajnostnimi principi oblikovanja oblačil, ki zajemajo tehniko oblikovanja in krojenja brez odpadkov (»zero waste«), ponovno uporabo in reciklažo (»up-cycling« in »re-cycling«) ali rekonstrukcijo oz. preoblikovanje oblačil.
  7. Predložiti je potrebno informacije o uporabljenih tekstilnih materialih in ostalih »odpadnih« materialih, vključno z navedbo surovinske sestave, vrste materiala ter vira odpadkov.
  8. Predložiti je potrebno fotografije uporabljenih materialov in/ali odpadkov ter plan krojenja (skiciran prikaz s krojnimi deli, dolžino in širino materiala) v kolikor se uporabi tehnika oblikovanja in krojenja brez odpadkov (»zero waste«).
  9. Po končanem izboru 5 finalistov je potrebno predložiti 1 izdelan prototip celotnega oblačilnega videza (»outfit«).
  10. Vsa umetniška dela morajo biti izvirne stvaritve, ki jih oblikuje prijavitelj in predhodno ne smejo biti prikazana v javnosti.

KLJUČNI DATUMI

Razpis natečaja: junij 2018

On-line prijava in oddaja vse potrebne dokumentacije: 20.09.2018 do 23.59 ure

Izbor petih finalistov: najkasneje do 28.09.2018

Dostava oblačil izbranih finalistov natečaja: do 08.10.2018

Razglasitev zmagovalca natečaja: 17.10.2018 na 5th ALICE conference, The city of design

Razstava izbranih oblačil finalistov natečaja: od 17.10.2018 v sklopu Meseca oblikovanja

STROKOVNA ŽIRIJA

Strokovno žirijo bodo sestavljali strokovnjaki iz področja modnega oblikovanja in predstavniki Fakultete za dizajn. Člani žirije:

izr.prof. Mateja Benedetti

izr.prof. Tanja Devetak

izr.prof. Metod Črešnar

izr. prof. dr. Damjana Celcar

Almina Durakovič mag. diz., višji pred.

Veselimo se sodelovanja z vami!

Rok za prijavo na natečaj je 20. 09. 2018 do polnoči!

Za več informacij pišite na: zerowaste@fd.si

Prijava na natečaj:

Zero waste SLO


















Drop a file here or click to upload
Choose File

Maximum upload size: 516MB



Drop a file here or click to upload
Choose File

Maximum upload size: 516MB



Drop a file here or click to upload
Choose File

Maximum upload size: 516MB



Drop a file here or click to upload
Choose File

Maximum upload size: 516MB



Drop a file here or click to upload
Choose File

Maximum upload size: 516MB



Drop a file here or click to upload
Choose File

Maximum upload size: 516MB



Drop a file here or click to upload
Choose File

Maximum upload size: 516MB



Drop a file here or click to upload
Choose File

Maximum upload size: 516MB



Drop a file here or click to upload
Choose File

Maximum upload size: 516MB



Drop a file here or click to upload
Choose File

Maximum upload size: 516MB


Sending

 
 

29. junij – svetovni dan industrijskega oblikovanja

09. 08. 2018

Svetovni dan industrijskega oblikovanja (WIDD) – 29. junij, je mednarodni dan, ki ga je izbrala Svetovna oblikovalska organizacija (World Design Organization) in  je bil prvič objavljen leta 2007 na 50. obletnici organizacije. Svetovni dan industrijskega oblikovanja razširja ozaveščenost o poklicu industrijskega oblikovalca in njegov izreden pomen  za krepitev gospodarskega, družbenega, kulturnega in okoljskega razvoja. Pomemben vidik, ki ga 29. junija še posebno obeležujemo, je pomen oblikovanja za trajnostni razvoj in sledenje 17 trajnostnim ciljem Agende 2030.

Oblikovalska skupnost označuje ta dan z dejavnostmi, kot so panelne razprave, delavnice, oblikovalske tekmovanja, razstave, galerijske instalacije, mrežne prireditve in še več. Letošnje leto so bile aktivnosti svetovne oblikovalske javnosti usmerjene v cilj št. #3 »ZDRAVJE IN DOBRO POČUTJE« in so raziskovale, kako lahko s pomočjo oblikovanja izboljšamo naš fizični, socialni, duševni in čustveni razvoj.

Dobro zdravje je skupno stanje bivanja, ki ga vsi prizadevamo vzdrževati. Vendar pa večina od nas nima občutka povezave med dobrim zdravjem oz. počutjem in oblikovanjem. WIDD 2018 se je osredotočil na reševanje dilem, ki vplivajo na telesno, duševno in socialno kakovost življenja. Preučeval je kakovost našega grajenega okolja in ocenil njegov vpliv na zdravje.

Svetovnim dogodkom se je pridružila tudi Fakulteta za dizajn s svojimi aktivnostmi, v sklopu zaključne prireditve Design Explosion in sicer z razstavo projekta Krka za socialno ogrožene otroke in projekta Slapnik, ki je povezal medkulturni dialog v proces revitalizacije opuščene vasi Slapnik.

Več o WIDD  2018: http://wdo.org/world-industrial-design-day-2018/

 
 

RAZPIS ZA KREATIVNE REŠITVE MODULARNIH TAPET

24. 07. 2018

Dragi študentje in študentke,

vabljeni  k udeležbi na razpisu za kreativne rešitve modularnih tapet.

Družba Muflon d.o.o. razvija nov produkt – modularne tapete. V zadnjem času poraba tapet v svetu narašča in trend kaže, da se bo uporaba tapet v prihodnjih letih še povečevala.

Več o samem razpisu si lahko ogledate v spodnjem prispevku:

Snemi datoteko (DOC, 4.88MB)

http://www.muflon.si/

 
 

Naslednja stran »

Spoštovani podjetniki, direktorji, kadroviki!

Če potrebujete dodatno pomoč v obliki študentskega dela ali nudite druge oblike zaposlitve študentom s področja oblikovanja, vas vljudno vabimo, da nam pošljete povpraševanje. Vaš oglas bomo z veseljem objavili na naših internih spletnih straneh. Prav tako ste vabljeni, da sodelujete z nami na področju različnih projektov. Pošljite nam vašo idejo in dogovorili se bomo za sestanek.

Vprasalnik KC














Sending

Image Map