Modno komuniciranje

Aktualno / Modno komuniciranje

NOVA KARIERA V MODNI INDUSTRIJI

Iščete nove priložnosti v modni industriji? Želite povečati svoje zaposlitvene možnosti po koncu študija modnega oblikovanja? Ste zaposleni v modni industriji, pa želite povečati uspešnost prodaje? Bi radi postali modni blogger? Šola modnega komuniciranja združuje nepogrešljiva znanja za vse  tiste, ki si želijo kariero v modni industriji, pa jih klasično modno oblikovanje ne zanima.

MODNO KOMUNICIRANJE

V zadnjih desetih letih je na področju trendov v modni industriji prišlo do korenitih sprememb, ki producirajo povsem nove, sodobne modne principe. Vloga modnega oblikovalca, čeprav še vedno nujna, postaja vse manj pomembna, med tem, ko vodilno vlogo prevzemajo načini novega vizualnega modnega komuniciranja. Blagovne znamke se namesto pred vprašanjem, kako oblikovati določeno oblačilo, znajdejo pred vprašanjem, kako to oblačilo (ki ga imajo v ponudbi tudi vse ostale konkurenčne blagovne znamke enakega cenovnega razreda) prodati. Odgovor na to tiči v modnem vizualnem komuniciranju. Slednji tako postaja nujni podaljšek modnega oblikovanja in nepogrešljivi del modnega biznisa. Nova situacija zahteva razvoj drugačnih sposobnosti in znanj, ki jih študij modnega oblikovanja ne zagotavlja, zato v tujini že desetletje obstaja vrsta sodobnih smeri modnega študija. Šola modnega komuniciranja ponuja pridobivanje znanja na področju ključnih konceptov modnega komuniciranja kot so modni stilizem, vizualni merchandising, razumevanje modnega kupca in sodobni fenomen modnega blogginga ter s tem udeležencem odpira vrata pri pridobivanju novih zaposlitvenih možnosti.

Šola je namenjena:

  • Dijakom in študentom modnega oblikovanja, ki želijo svoje znanje nadgraditi s sodobnimi znanji modnega komuniciranja in s tem povečati kasnejšo možnost zaposlitve v modni industriji
  • Zaposlenim v modni industriji (prodajalcem, svetovalcev, vodjem blagovnih znamk ali trgovin, komercialistom, aranžerjem..), ki želijo s pomočjo izpopolnjenih modno komunikacijskih znanj povečati uspešnost prodaje
  • Vsem brez predhodne modne izobrazbe, ki želijo spremeniti kariero, kot tudi tistim, ki šele vstopajo na trg dela v modni industriji.

Cilj šole: Osvojiti ključna znanja povezana z modnim komuniciranjem, ki bodo pripomogla k novim zaposlitvenim možnostim na trgu mode.

Opis: Program je sestavljen iz štirih predmetov, pri čemer vsak vsebuje teoretični in praktični del, pri katerem udeleženci pridobljeno teoretično znanje uporabijo tudi v praksi. Udeleženci se srečajo tudi z vodilnimi profesionalci s posameznega področja – gostujočimi predavatelji, ki bodo z njimi delili svoje dragocene izkušnje in nasvete. Poleg tega udeleženci dobijo tudi edinstveno priložnost sodelovanja pri dejanskih modno komunikacijskih projektih s čimer pridobijo uvid v delovanje modnega kolesja.

Program vodi Tea Hegeduš, mag. strateškega tržnega komuniciranja, dolgoletna urednica revije Gloss, z več kot 20 letnimi izkušnjami na področju modnega stilizma, kreativnega vodenja,  vizualnega merchandising in modnega novinarstva.

Program bomo izvajali v popoldanskem času in sicer med 16.30 in 20.30 uro.

Prijavite se lahko do 30.10.2017.

Cena: Cena šole znaša 846,00 eur. Nudimo  tudi plačevanje na 10 obrokov, torej znaša mesečni obrok 84,60 eur.

Vsebina programa

UVOD V MODNO KOMUNICIRANJE (5ur)

PREDMET 1 : Modni styling (40 ur)

Teoretični del (20 ur)

  • Uvod v modno stiliranje
  • Osnovne zakonitosti dobrega stila
  • Kako oblačiti druge
  • Fotografsko stiliranje
  • Stiliranje za modne revije
  • Osebno stiliranje
  • Stiliranje v zabavni industriji
  • Management videza

Praktični del (20 ur)

  • Delo na samostojni projektni nalogi
  • Praktično usposabljanje na terenu

PREDMET 2:  Vizualni merchandising (25 ur)

Teoretični del (15 ur)

  • Principi vizualnega merchandisinga
  • Pravila kompozicija, teksture, barve, osvetlitve
  • Oblikovanje porabnikove nakupovalne izkušnje
  • Principi planiranja in razstavljanja
  • Oblikovanje vizualnih konceptov

Praktični del (10 ur)

  • Delo na samostojni projektni nalogi

PREDMET 3: Razumevanje modnega porabnika (25 ur)

Teoretični del (15 ur)

  • Porabnikovo vedenje v povezavi z modo
  • Zunanji dejavniki vpliva na modnega porabnika
  • Notranji dejavniki vpliva na modnega porabnika

Praktični del (10 ur)

  • Delo na samostojni projektni nalogi

PREDMET 4: Modni blogging (25 ur)

Teoretični del (10 ur)

  • Fenomen modnega blogginga
  • Vpliv modnih bloggerjev
  • Kako postati blogger
  • Orodja modnega blogginga

Praktični del (15 ur)

  • Delo na samostojni prokjektni nalogi
Image Map